Gå til innhold

7 mnd og tett og rennende nese

Anbefalte innlegg

Gjest snørrete og tett

Vår lille venn har blitt så snørrete, nesen renner og vi hører han er skikkelig tett. Han som har vært så enkel å legge skulle ikke sove i dag........Hjelp er det slut n......

Har ikke feber og spisr bra men sliter med tett nese.

Hva gjør vi ?

Har lagt noe under madrassen slik at hodet kommer litt høyere. Hva annet bør vi gjøre????

Tips mottas med takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194825-7-mnd-og-tett-og-rennende-nese/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsmelk i nesa!

Ellers ville jeg kjøpt en sånn nesesuger på apoteket og prøvd å få ut litt, men jeg har jo null erfaring da.

Ikke kjøp sånn snørrsuger som du må brukke munnen til å suge med! Snørret kommer i en beholder, men jeg lot meg narre og kjøpte dette... ÆSJ! Kjøp sånn ballong.

Om natta kan det være greit med nesespray så slipper du å ordne så med babyen.

Ikke kjøp sånn snørrsuger som du må brukke munnen til å suge med! Snørret kommer i en beholder, men jeg lot meg narre og kjøpte dette... ÆSJ! Kjøp sånn ballong.

Om natta kan det være greit med nesespray så slipper du å ordne så med babyen.

Jeg synes det jordmorsuget er MYE bedre enn ballongen. Fikk ikke ut noen ting med ballongen jeg, mens med jordmorsuget var det liksom ikke måte på hvor mye snørr vi fikk ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...