Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Viser til spørsmålet mitt fra i går ang utslett på beina til 12 år gammel gutt. Har fått svar fra Åpent forum og hun skriver følgende :

"Ikkje for å skremme deg men kom deg til lege med han.. Er sikkert ingenting men min søster fikk utslett på beina da hun var yngre og det endte med at hun satt i rullestol noen måneder.var visst ganske alvorlige greier.

Så når eg får unger og alt så er det rett til lege så snart de får et utslett uten grunn"

Kan det være så alvorlig? Det ligner kanskje mest på mygg-stikk, men syntes de var så mange og litt puss-fylte, og ble derfor litt urolig...

Hva sier dere andre med barn?

Ønsker veldig gjerne tilbakemelding!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194858-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier også å se an almenntilstanden før jeg tar ungene til lege. De gangene jeg er i tvil om vi bør oppsøke lege eller ei, pleier jeg å ta en telefon til legevakta og spørre. Får da gode råd om hva vi skal holde øye med og når vi evt bør komme oss til lege, og det har spart oss for noen unødige turer til legevakta. Man får langt mer kvalifiserte svar der enn her :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194858-hjelp/#findComment-1359636
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...