Gå til innhold

Kan jeg ha med over 20 kg når jeg flyr med baby?

Anbefalte innlegg

Gjest håper noen vet

Hei!

Jeg skal ut å fly med min lille datter på 11 mnd. Kofferten er FULL, jeg aner ikke hvordan jeg skal få den med meg:)

Den er over 20 kg tung, og det er kanskje dumt å sjanse på at jeg får lov til å ta den med på flyet uten å betale overvekt?

Eller er det slik at man kan ha med seg mer bagasje når man flyr med barn? Siden hun bare er 11 mnd flyr hun jo gratis, og jeg tenker at da er det kanskje ikke lov å overskride de 20 kg likevel??

Vi flyr med Lufthansa, om det har betydning.

Noen med peiling på dette?

Det hadde vært flott!

Kan selvsagt ringe flyselskapet, men dere her inne har jo svaret på det meste:)

Fortsetter under...

http://portal.lufthansa.com/online/portal/lh/no/abo/info_services/travel_preparation?l=en&nodeid=1333469

"Children under two years have a free baggage allowance of 10 kg. In addition, we accept a small collapsible baby stroller or your baby basket free of charge. The stroller will be transported in the cargo compartment."

Der er svaret ditt ;) Det står helt nederst på siden, god tur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...