Gå til innhold

Stekte pølser med potetmos og.....?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi bruker aldri frossen brokkoli eller gulrøtter.

Åffer ikke?

Hvis man wok'er det, er det akkurat som fersk, og mye kjappere.

-trodde du skulle ha sånn superkjapp middag, jeg, ettersom resten var pølser og potetstappe liksom...

Pølse, potetstappe, og gourmet-grønnsaker, liksom?

Annonse

Steik pølsene i biter, sleng de i en ildfast form sammen med litt broccoli, potetmosen oppå (hvis du er litt avansert, lager du den sjøl - kok potetene i biter sammen med et par fedd hvitløk, når de er kokt, hiver du en smørklatt i gryta og litt melk og moser det sammen). Ost på toppen, gratiner i ovnen. :)

Gjest Middagshjelp

Steik pølsene i biter, sleng de i en ildfast form sammen med litt broccoli, potetmosen oppå (hvis du er litt avansert, lager du den sjøl - kok potetene i biter sammen med et par fedd hvitløk, når de er kokt, hiver du en smørklatt i gryta og litt melk og moser det sammen). Ost på toppen, gratiner i ovnen. :)

Dette blir det!

Hvor lenge skal det gratineres i ovnen og på hvilken temperatur?

Skal brokkolien kokes før man har den i forma, eller skal den haes i forma i rå tilstand?

*grønn*

Dette blir det!

Hvor lenge skal det gratineres i ovnen og på hvilken temperatur?

Skal brokkolien kokes før man har den i forma, eller skal den haes i forma i rå tilstand?

*grønn*

Kok broccolien i 2-3 minutter.

200 grader i ovnen til osten er smelta og litt gyllen. aner ikke noe om hvor lang tid. :)

Gjest Middagshjelp

Åffer ikke?

Hvis man wok'er det, er det akkurat som fersk, og mye kjappere.

-trodde du skulle ha sånn superkjapp middag, jeg, ettersom resten var pølser og potetstappe liksom...

Pølse, potetstappe, og gourmet-grønnsaker, liksom?

Jeg tenkte at siden resten av middagen var så kjapp-kjapp, så skulle det liksom være kvalitet på grønnsakene da serru :)

Jeg fikk altfor mye frosne grønnsaker i oppveksten, så jeg bruker det så og si aldri. Synes det smaker bare vann. Har ikke wok, eller så er det helt sikkert greit med frossen brokkoli til wok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...