gleder seg Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 I går fikk vi endelig beskjed om distrikt :-) Vi skal til Armenia. Papirene våre ble sendt i begynnelsen av juli 2004. 0 Siter
colobris Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Å! Gratulerer så veldig masse - endelig med distrikt! Håper det går fort fort til tildeling og reisa! mvh, 0 Siter
marteb Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Gratulerer så mye. Vi har fått samme distrikt så kanskje vi reiser sammen. Får virkelig håpe det går fort til Telefonen kommer :-)) 0 Siter
Gjest Colom Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Gratulerer med distrikt. Håper tildelingen skjer raskt. Nå må det jo skje noe snart med alle som har fått distrikt. Lykke til videre! 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Gratulerer med distrikt! Måtte resten av ventetiden går raskt! 0 Siter
gleder seg Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 Gratulerer så mye. Vi har fått samme distrikt så kanskje vi reiser sammen. Får virkelig håpe det går fort til Telefonen kommer :-)) Gratulerer med samme distrikt som oss :-) Det hadde vært så utrolig moro å reise sammen med noen! Håper virkelig siste del av ventigna går fort for begge to!! Det var litt merkelig å kikke i postkassa i dag - uten å vente på spennende post ;-) Fikk litt anstrengt forhold til postkassa utover sommeren. Hadde håpet på distrikt før ferien min var over, men jeg måtte jobbe i 4 dager... Klem 0 Siter
caline Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Gratulerer så masse!!!!! Må være skikkelig deilig å endelig få den beskjeden!!!!! Vi sendte også papirene i juli....så kanskje det nærmer seg for oss også? Håper dere ikke trenger vente lenge på TELEFONEN! 0 Siter
escimo Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Gratulerer så mye med distrikt!! Det er en herlig følelse ja!!! Hilsen fra 0 Siter
Gjest Selly Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Kjenner litt kribling. Vi hentet storebror i Armenia for 3 år siden. Da vi hentet lillejenta i april/mai i år var vi en tur i Armenia og hilste på "gamle kjente". Dere har virkelig noe å glede dere til. Et fantastisk sted hvor prosessen "aldri" tar mer enn 2 uker. For oss tok det bare 4 dager fra tildeling til dom! Håper det ikke tar lang tid før telefonen kommer! 0 Siter
colombis Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 GRATULERER så masse med distrikt. Det må være fantastisk. Håper dere får tildeling snart. Klem 0 Siter
cool Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Gratulerer med distrikt! vi fikk distrikt for 3 uker siden. Deilig følelse. Vi har ei mailgruppe for de som håper å få barn fra Colombia i 2005 (Ca. de som sendte søknaden i 2003/2004). Det hadde vært gøy om du ville være med. Send en mail til moderator for gruppen på denne linken: http://groups.yahoo.com/group/Colombia2005/ 0 Siter
mjosa Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 GRATULERER!!! Ønsker dere lykke til videre, håper telefonen kommer kjapt!! Håper også at det har løsnet skikkelig på både tildeling- og distriktfronten i Colombia - og håper snart distriktet kommer til oss også!! 0 Siter
elly Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Gratulerer så masse med distrikt. Håper snart dere får gla'nyheter 0 Siter
marteb Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Gratulerer med samme distrikt som oss :-) Det hadde vært så utrolig moro å reise sammen med noen! Håper virkelig siste del av ventigna går fort for begge to!! Det var litt merkelig å kikke i postkassa i dag - uten å vente på spennende post ;-) Fikk litt anstrengt forhold til postkassa utover sommeren. Hadde håpet på distrikt før ferien min var over, men jeg måtte jobbe i 4 dager... Klem Hvilken aldersgodkjenning har dere i ICBF? Vi er godkjente for 1-2 år i Colombia. God helg. Klem 0 Siter
gleder seg Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Hvilken aldersgodkjenning har dere i ICBF? Vi er godkjente for 1-2 år i Colombia. God helg. Klem Hei marteb Vi er godkjente for et barn på 2 år i Colombia. I Norge har vi aldersrammen 0-2 år. Vi blir 31 år i løpet av 2005. Hva med dere? Klem 0 Siter
ketty Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Gratulerer så mye med distrikt. Håper dere snart får tildeling. 0 Siter
jks 77 Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Gratulerer sååå mye med et flott distrikt!!!!! Vi kom hjem fra Armenia med vår skjønne datter i sommer, og vi hadde et flott opphold i Armenia ;o) Hvis du har noen spørsmål om Armenia og reisen, kan du gjerne sende meg mail, så svarer jeg så godt jeg kan... Min mailadr er: [email protected] Mvh 0 Siter
Gjest eneri Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Gratulerer med distrikt !! Håper at tildelingen er rett rundt hjørnet for dere. 0 Siter
sølvsjø Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Gratulerer !! Håper tildelingen kommer om ikke så lenge 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.