Gå til innhold

Erfaring med Troll parkdress??

Anbefalte innlegg

Parkdressen fra Troll ser fin ut, med egen ulldress som kan tas ut slik at dressen egner seg i vått sølevær også.

Er veldig glad i ull så jeg må si jeg vurderer denne dressen sterkt selv om prisen er stiv, 1399 for den nyeste modellen.

Hvilke erfaringer har dere med denne dressen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194931-erfaring-med-troll-parkdress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trilltrolltrull

Vi er veldig fornøyd med dressen, og foretrekker definitivt den fremfor reima!

Prisen er stiv, ja - og jeg vet vel egentlig ikke helt om det er "verdt det". Vi kjøpte vår på salg, og hadde nok ikke prioritert så dyr dress ellers.

Vi er veldig fornøyd med dressen, og foretrekker definitivt den fremfor reima!

Prisen er stiv, ja - og jeg vet vel egentlig ikke helt om det er "verdt det". Vi kjøpte vår på salg, og hadde nok ikke prioritert så dyr dress ellers.

Hvordan er den størrelsesmessig? Helt vanlig? Ville ikke gitt full pris for den jeg heller, men har kanskje mulighet til å få tak i på salg...

Gjest jadabarebra

Troll er definitivt den beste dressen jeg har vært borti!

Da snakker jeg vanntetthet, varme, bevegelighet og kvalitet.

(har sett det meste av dresser etter 10 år i barnehage)

psst: www.mammaogmeg.no selger nye 2003 modeller til 999,-

ang. størrelse: kjøp den gjerne litt stor for den er så myk og god at det gjør ikke noe.

Gjest den aller beste

Hvordan er den størrelsesmessig? Helt vanlig? Ville ikke gitt full pris for den jeg heller, men har kanskje mulighet til å få tak i på salg...

Som andre skriver: den er så myk og lett at du kan kjøpe en større størrelse enn du hadde kunnet med Reima og andre dresser.

Den har strikker og snøringer som holder den på plass selv om den er litt stor.

Troll er absolutt den beste hvis man har råd / anledning.

Ta med barnet på BabyShop eller en annen forhandler, så får du prøvet riktig størrelse uansett om du kjøper den der eller andre steder.

Annonse

Kjøpte den i vinter, og en dag det plasket ned og alle ungene med andre dresser var våte var min og en til med samme dress de eneste som var tørre, sa barnehagen. Veldig fin, veldig dyr, men vi kjøpte den såpass stor at han i hvertfall kan bruke den to sesonger. Dessuten er det jo vår- og høstdress i tillegg, uten fôret, og ulldressen er super som kose-/leke-/innedress når det er surt og kaldt! Mye for pengene syns jeg, selv om det svei litt i lommeboka der og da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...