Gå til innhold

Helsestasjon/Alder(gynekolog)

Anbefalte innlegg

Jeg er 20 år, har vært hyppig bruker av helsestasjon for ungdom til diverse, bl.a gynekologisk undersøkelse og prevensjon. Har nå gått inn i et "seriøst" forhold, og vil gjerne gå til en gynekolog. Har ikke lyst å blande fastlegen inn i dette da vi har et veldig dårlig forhold fra før. Lurte på om noen har erfaring angående når man må slutte å bruke helsestasjonene. Mener å ha hørt at det et tilbud for ungdom opp til tyve år. Følte meg dessuten rimelig gammel sist jeg satt på venterommet som 19-åring, omringet av 14-15 år gamle jenter. Ikke noe negativt der altså, men om det ikke er på sin plass vil jeg nødig bruke tid på å "snike" på en helsestasjon.

Kort fortalt:

Vil ha en gynekologisk undersøkelse, var vel fornøyd med den jeg fikk på helsestasjonen. Den var gratis når jeg var 19, er dette et tilbud jeg fremdeles kan bruke som 20-åring, evt vil det koste penger nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195133-helsestasjonaldergynekolog/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg tror du må gå til legen din nå eller en gynekolog (som ikke er tilknyttet helsestasjonen).

Det gikk faktisk bra, men jeg tror ikke jeg skal tøye grensene så veldig. Gikk en plass der de sjelden har så mye besøk, så kanskje de synes det var greit med litt folk. (spurte på forhånd før jeg satte meg på venterommet)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...