Gå til innhold

Kjøpe Gameboy eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Mener nå jeg da

Ja akkurat ja annet nick når du må inn i en tråd for å kverrulere!

Hvis du bruker nytt nick i hver eneste tråd så kan du se bort fra svaret mitt til deg.

Jeg lurer jammen på hvem det var som egentlig startet den såkalte kveruleringen. Er det kverulering når man har en mening eller er du ut med piggene med en gang noen "angriper" deg?

Fortsetter under...

Jeg lurer jammen på hvem det var som egentlig startet den såkalte kveruleringen. Er det kverulering når man har en mening eller er du ut med piggene med en gang noen "angriper" deg?

piggsvinet her ja!

liker ikke dette at folk skifter nick når de er uenige i ting.

Gjest Mener nå jeg da

piggsvinet her ja!

liker ikke dette at folk skifter nick når de er uenige i ting.

Hvor har jeg skiftet nick? I så fall skiftet nick fra hva til hva?

Er du helt på styr da dame?

Slik som du reagerer tar jeg heller ikke deg særlig seriøst :)

Annonse

Gjest Mener nå jeg da

Sånn som dere holder på, får vi jo bevist ettertrykkelig at voksne har lært mer enn barn!! (jf "mener nå jegs opprinnelige innlegg)

*ler*

Ble bare helt fullstendig angrepet av et pinnsvin her jeg, tatt rett ut av nowhere liksom.

Hjelp - la meg være i fred.

*vifter med armene*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...