Gå til innhold

1. skoledag ferdig!

Anbefalte innlegg

Gjest Samme problem

Det går ikkje dessverre :-( Eg ventar han heim kva tid som helst no med bussen og då får eg vite kossen det gjekk idag. Skulen vurderar å begynne med bleie på han... Eg er rådvill. Har prøvd alt...... :-( :-(

Vi har samme problem med gutten vår, og jeg har satt bleie på han igjen når han er på skolen. Tok valget selv om å gå til det skrittet enn å vente til vi ble pålagt det av skolen, syns det ville ha vært veldig flaut :o(

Fortsetter under...

Gjest ??? forstår ikkje kvifor han gjer det...

Vi har samme problem med gutten vår, og jeg har satt bleie på han igjen når han er på skolen. Tok valget selv om å gå til det skrittet enn å vente til vi ble pålagt det av skolen, syns det ville ha vært veldig flaut :o(

Kor gammal er gutten din?

Annonse

Gjest Samme problem

Skal eg prøve å berre la han gå med bleie på skulen? Eller? Har du fått din gutt til å slutte?

Du kan i hvert fall kjøpe inn en pakke med bleier og vise han at du mener alvor dersom han ikke kan holde seg tørr. Vi tok skrittet fult ut og satte han i bleier igjen etter en rekke advarsler. Det er feil å si at han har sluttet å tisse på seg, men det merkelige er at han som regel er tørr de dagen han går med bleie. Første dagen var bleien våt, men etter det forble den tørr. Da lot vi han slippe i noen dager, men så begynte han å tisse på seg igjen. Da ble det på med bleie igjen og samme ting har nå gjentatt seg.... tørre bleier noen dager, også våte bukser igjen *sukk*

Du kan i hvert fall kjøpe inn en pakke med bleier og vise han at du mener alvor dersom han ikke kan holde seg tørr. Vi tok skrittet fult ut og satte han i bleier igjen etter en rekke advarsler. Det er feil å si at han har sluttet å tisse på seg, men det merkelige er at han som regel er tørr de dagen han går med bleie. Første dagen var bleien våt, men etter det forble den tørr. Da lot vi han slippe i noen dager, men så begynte han å tisse på seg igjen. Da ble det på med bleie igjen og samme ting har nå gjentatt seg.... tørre bleier noen dager, også våte bukser igjen *sukk*

såpass... :-((

Jepp..... men det at han fikk på seg bleie har i hvert fall vist oss at han kan holde seg tørr om han vil, ellers hadde han jo tisset i bleien hele tiden, eller hva tror du?

Hva har dere tenkt å gjøre?

Eg veit ikkje. Skal eg prøve å ta bleie på eller skal me berre la det fortsette og sjå om det sluttar av seg sjøl??? Eg er heilt rådlaus...:-(

Gjest Samme problem

Eg veit ikkje. Skal eg prøve å ta bleie på eller skal me berre la det fortsette og sjå om det sluttar av seg sjøl??? Eg er heilt rådlaus...:-(

Hva er sannsynligheten av at det slutter av seg selv etter så lang tid? Jeg ville ha forsøkt med bleie om jeg var dere, forhåpentligvis gir det han noe å tenke på og så slutter han å tisse på seg.

Hva er sannsynligheten av at det slutter av seg selv etter så lang tid? Jeg ville ha forsøkt med bleie om jeg var dere, forhåpentligvis gir det han noe å tenke på og så slutter han å tisse på seg.

Det er ikkje tissing som er problemet.. Det er bæsj...

Gjest Samme problem

Det er ikkje tissing som er problemet.. Det er bæsj...

Ok, så det er bæsje som er problemet hos dere, da har jeg misforstått litt.

Uansett, tror jeg nok bleie vil ha samme virkningen på han som på min sønn. Dvs. at jeg antar at han skjerper seg når bleien er kommet på for han vil neppe gå med det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...