Gå til innhold

Brukerundersøkelser i barnehager

Anbefalte innlegg

Gjest familiebarnehagen

Jeg jobber i fam.bhg, og hvert år blir det levert ut brukerundersøkelse. Vi har vært veldig fornøyd med resultatet, men ser det er spesielt en ting som skiller seg ut. Og det er om foreldrene er fornøyd med muligheten til innflytelse til å bestemme over hverdagen?

Lurer litt på hvordan jeg skal legge opp dette, og hva jeg kan gjøre annerledes? Hvordan kan foreldrene få mer innflytelse i barnas hverdag?

Hvordan gjør de det i deres barnehage, hvordan får foreldrene være med på å bestemme, og hva er dere med på å bestemme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195189-brukerunders%C3%B8kelser-i-barnehager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...