linko Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Min sønn ble glad for barnehørselvern, traktorutstyr til Bruder-traktoren sin (i det hele tatt; det meste av Bruderkjøretøyene hadde vært suksess), ståltermos, klær, modelleire... en takknemlig alder å gi bort noe til; blir glad for det meste :-) 0 Siter
bb71 Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Min sønn ble glad for barnehørselvern, traktorutstyr til Bruder-traktoren sin (i det hele tatt; det meste av Bruderkjøretøyene hadde vært suksess), ståltermos, klær, modelleire... en takknemlig alder å gi bort noe til; blir glad for det meste :-) Bruderkjøretøy?????? 0 Siter
bb71 Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Musikk (sabeltann, kardemommeby f.eks.), dvd (byggmester bob, ole brum, gråtass f.eks), plastelina, fingermaling, puslespill, lotto-spill, lommelykt/hodelykt, lue, votter, skjerf, bok (Egnerbøkene, Thomasbøkene f.eks), thermos, tegnesakerl, puslespill f.eks.! 0 Siter
grot Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Bruderkjøretøy?????? Jepp, det er bruder som gjelder for 3-åringen her i hus også. Dette er vel for viderekommende når det gjelder traktorer med utstyr:-) Her finnes alle slags traktorer og de er prikk like originalutgaven. Når man har lekt med traktorer en stund så har det litt å si om det er en case eller en john deere eller ferguson eller hva det nå er alt sammen. Min har slik traktor med alt mulig slags ekstrautstyr og det er den store slageren her i hus. De er svinaktig dyre men kvalitetsleker som holder og holder.. 0 Siter
bb71 Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Jepp, det er bruder som gjelder for 3-åringen her i hus også. Dette er vel for viderekommende når det gjelder traktorer med utstyr:-) Her finnes alle slags traktorer og de er prikk like originalutgaven. Når man har lekt med traktorer en stund så har det litt å si om det er en case eller en john deere eller ferguson eller hva det nå er alt sammen. Min har slik traktor med alt mulig slags ekstrautstyr og det er den store slageren her i hus. De er svinaktig dyre men kvalitetsleker som holder og holder.. Akkurat! Er det små traktorer det er snakk om? kan man gjøre noe annet enn å kjøre med dem? 0 Siter
grot Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Akkurat! Er det små traktorer det er snakk om? kan man gjøre noe annet enn å kjøre med dem? Har såvidt sett noen miniutgaver av dem ja men det er nok ikke de som gjelder. Det er traktorer av den litt større typen, og har man bare utstyr (jeg nevner i fleng: plog, rundballpresse, tresker, tilhenger, vannvogn) så kan man gjøre det meste. Her i huset har til og med mamman blitt rene traktoreksperten:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Det fine med gutter (barn) på tre år er at de synes omtrent alt er morsomt! Mine ville blitt spesielt glad for alt som har med biler og kjøretøy å gjøre (inkludert fly, båter, diverse maskiner), baller, kostymer, musikk, bøker.... kunne fortsatt evig 0 Siter
linko Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Bruderkjøretøy?????? Bruder: http://www.brudertoysamerica.com/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.