Gå til innhold

noen som......

Anbefalte innlegg

frustrert mamma

prøver meg her på forumet og håper kanskje noen kan hjelpe litt!? har ei jente på snart 4 år, selvfølgelig verdens beste.;-)

problemet er at hun greier ikke konsentrere seg om noen ting, det er max 2-3 min av hver ting. barne-tv/tegnefilmer er totalt uintresannt ( i og for seg vel og bra har jeg forstått men kunne faktisk vært godt om hun kunne sett tv i 5 min). tegning er gøy i 2 min samme med dukker, klosser og alle slag leker. er ALDRI i ro, jager fra d ene til d andre, sover dårlig, klør og våkner med mareritt nesten hver natt. har prøvd m en halv allergitab. og dette fungerer veldig bra. ofte sint og sur og tverr, da helst på mamma. har vært t lege og han har henvist oss videre. venter på svar derifra. dette er veldig frustrerende for oss foreldre og vi føler oss totalt utslitt og tomme for energi. håper noene her inne kan komme med gode råd...jeg lurer sånn på om jenta mi kan ha adhd....? vet ingenting om d men....

takknemmelig for svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195229-noen-som/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest det er lov å  være frustrert

Hei. Slik var vår sønn også nesten. han kunne sitte å se film og bygge lego i timesvis men ellers full fart. det "eneste" som var ok vartur i skogn, klatre rundt i trær og fjell. vi vat masse på tur for da fikk han ut energi. Var mye mer fornøyd etterpå. Var ofte masete og irritert.

Han er til utredning fo adhd nå er 10 år og vi forsøker naturpreparatet Eye Q for å kanskje forbedre konsentrasjonen. han er nå en veldig aktiv men blid unge som klarer seg ok både hjemme og på skolen, Vi er også nøye med kosthold (han får lørdagsgodt midt på dagen osv. + at vi har kuttet ut en rekke melkeprodukter som han reagerte negativt på + E-stoffer.)

men det er sikkert lurt å utrede for eventuelt å utelukke eks. adhd.

Kan jo være andre ting som gjør henne slik..

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195229-noen-som/#findComment-1365945
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...