Gå til innhold

Permisjonen over - litt vemodig...

Anbefalte innlegg

Om en uke er permisjonen min over. Jeg begynner å jobbe 60% 1. september. Ungene har det flott i barnehage og førsteklasse.

Jeg har hatt tre permisjoner på 6,5 år :-) Og nå er det slutt :-( Har vært hjemme i halvannet år denne gangen, med unntak av noen måneder i vår da jeg jobbet en dag i uka.

Syntes jeg hadde så god tid - det var leeeeenge til 1. september - men nå er det bare en uke.

Det blir jo godt å komme tilbake på jobb, men det har jo vært deilige dager hjemme med barna da! De to eldste har hatt 60% barnehage, minstemor begynte i barnehage nå 1. august 60%.

Sukk! En epoke i livet mitt er over...

Får se på det positive: Vi har tre flotte friske barn som vokser og trives godt både hjemme og blant andre folk :-) En kan jo ikke stoppe tida...!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195367-permisjonen-over-litt-vemodig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde samme følelsen for ett år sida. Fikk ny jobb mens jeg var i permisjon, og starta å jobbe igjen etter bare 9 mnd hjeme med Snorkfrøkna. (Gikk ikke vi gravide samtidig?) Jeg begynte i 100% stilling, men benytta meg av ammefri.

Lykke til med jobben! :)

Jeg hadde samme følelsen for ett år sida. Fikk ny jobb mens jeg var i permisjon, og starta å jobbe igjen etter bare 9 mnd hjeme med Snorkfrøkna. (Gikk ikke vi gravide samtidig?) Jeg begynte i 100% stilling, men benytta meg av ammefri.

Lykke til med jobben! :)

Takk! Minstemor er født i mars 2004, så vi var vel gravide samtidig da ja!

Jeg begynte å jobbe da storesøster (barn nr to) var 7 mnd, i 50%. Gikk veldig fint det - pappaen var da hjemme med henne. Storebror var 15 mnd da jeg begynte å jobbe, og minstejenta er nå altså 17 mnd.

Jeg har stort sett jobbet sammen med de samme folkene i alle disse årene. De har jammen vært tålmodige i forhold til alle permisjonene mine :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...