Gjest prust Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Om en uke er permisjonen min over. Jeg begynner å jobbe 60% 1. september. Ungene har det flott i barnehage og førsteklasse. Jeg har hatt tre permisjoner på 6,5 år :-) Og nå er det slutt :-( Har vært hjemme i halvannet år denne gangen, med unntak av noen måneder i vår da jeg jobbet en dag i uka. Syntes jeg hadde så god tid - det var leeeeenge til 1. september - men nå er det bare en uke. Det blir jo godt å komme tilbake på jobb, men det har jo vært deilige dager hjemme med barna da! De to eldste har hatt 60% barnehage, minstemor begynte i barnehage nå 1. august 60%. Sukk! En epoke i livet mitt er over... Får se på det positive: Vi har tre flotte friske barn som vokser og trives godt både hjemme og blant andre folk :-) En kan jo ikke stoppe tida...! 0 Siter
Gjest Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Kjenner følelsen, jeg begynner å jobbe 4. september etter 10 mnds permisjon. Nå er det riktignok en liten stilling, så jeg blir mye hjemme likevel - men vemodig er det... Men samtidig er det litt godt også, da 0 Siter
Maggi Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Been there, done that. Savner det litt, innimellom. Men mest av alt er det godt å være i gang, hente input fra andre. Men vemodet kjente jeg på, ja. Lykke til i den neste fasen, det blir så bra, bare det blir 1. september 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg hadde samme følelsen for ett år sida. Fikk ny jobb mens jeg var i permisjon, og starta å jobbe igjen etter bare 9 mnd hjeme med Snorkfrøkna. (Gikk ikke vi gravide samtidig?) Jeg begynte i 100% stilling, men benytta meg av ammefri. Lykke til med jobben! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg hadde samme følelsen for ett år sida. Fikk ny jobb mens jeg var i permisjon, og starta å jobbe igjen etter bare 9 mnd hjeme med Snorkfrøkna. (Gikk ikke vi gravide samtidig?) Jeg begynte i 100% stilling, men benytta meg av ammefri. Lykke til med jobben! Takk! Minstemor er født i mars 2004, så vi var vel gravide samtidig da ja! Jeg begynte å jobbe da storesøster (barn nr to) var 7 mnd, i 50%. Gikk veldig fint det - pappaen var da hjemme med henne. Storebror var 15 mnd da jeg begynte å jobbe, og minstejenta er nå altså 17 mnd. Jeg har stort sett jobbet sammen med de samme folkene i alle disse årene. De har jammen vært tålmodige i forhold til alle permisjonene mine :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.