Minde Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Når papirene er sendt tilgiverlandet, får en raskt vite om de godkjenner dere, eller må en gå i uvissa til en eventuelt får tildelt et barn? 0 Siter
Drømmefeen Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Dette er ulikt fra land til land. - I Colombia får en beskjed om godkjenning, mens i Etiopia f.eks. får en ingen beskjed før evt. forespørsel... 0 Siter
Minde Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Dette er ulikt fra land til land. - I Colombia får en beskjed om godkjenning, mens i Etiopia f.eks. får en ingen beskjed før evt. forespørsel... Det er faktisk Colombia som er vårt giverland. Så da får vi vite det ganske snart etter at vi har sendt papirene til giverlandet om vi blir godkjent av dem? 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Det er faktisk Colombia som er vårt giverland. Så da får vi vite det ganske snart etter at vi har sendt papirene til giverlandet om vi blir godkjent av dem? ca. 3-4 mnd etter papirene er sendt. Det kan gå raskere og det kan gå tregere. Dette er gjennomsnitt. Om du/ dere vil være med på Colombialisten, så send meg en mail. [email protected] 0 Siter
Minde Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 ca. 3-4 mnd etter papirene er sendt. Det kan gå raskere og det kan gå tregere. Dette er gjennomsnitt. Om du/ dere vil være med på Colombialisten, så send meg en mail. [email protected] Takk for tilbudet, men tør ikke helt å tro at vi blir godkjent ennå. Så jeg venter litt med det. Vi er bare helt i begynnelsen, er ikke godkjent av Bufa enda. 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Takk for tilbudet, men tør ikke helt å tro at vi blir godkjent ennå. Så jeg venter litt med det. Vi er bare helt i begynnelsen, er ikke godkjent av Bufa enda. Du får ta kontakt senere om du vil være med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.