Gå til innhold

Godkjenning av giverlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når papirene er sendt tilgiverlandet, får en raskt vite om de godkjenner dere, eller må en gå i uvissa til en eventuelt får tildelt et barn?

Skrevet

Dette er ulikt fra land til land. - I Colombia får en beskjed om godkjenning, mens i Etiopia f.eks. får en ingen beskjed før evt. forespørsel...

Skrevet

Dette er ulikt fra land til land. - I Colombia får en beskjed om godkjenning, mens i Etiopia f.eks. får en ingen beskjed før evt. forespørsel...

Det er faktisk Colombia som er vårt giverland. Så da får vi vite det ganske snart etter at vi har sendt papirene til giverlandet om vi blir godkjent av dem?

Colombiamamma
Skrevet

Det er faktisk Colombia som er vårt giverland. Så da får vi vite det ganske snart etter at vi har sendt papirene til giverlandet om vi blir godkjent av dem?

ca. 3-4 mnd etter papirene er sendt. Det kan gå raskere og det kan gå tregere. Dette er gjennomsnitt.

Om du/ dere vil være med på Colombialisten, så send meg en mail.

[email protected]

Skrevet

ca. 3-4 mnd etter papirene er sendt. Det kan gå raskere og det kan gå tregere. Dette er gjennomsnitt.

Om du/ dere vil være med på Colombialisten, så send meg en mail.

[email protected]

Takk for tilbudet, men tør ikke helt å tro at vi blir godkjent ennå. Så jeg venter litt med det. Vi er bare helt i begynnelsen, er ikke godkjent av Bufa enda.

Colombiamamma
Skrevet

Takk for tilbudet, men tør ikke helt å tro at vi blir godkjent ennå. Så jeg venter litt med det. Vi er bare helt i begynnelsen, er ikke godkjent av Bufa enda.

Du får ta kontakt senere om du vil være med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...