Gå til innhold

hvem har begynt å kjøpe klær for kalde dager?

Anbefalte innlegg

Gjest sommerfugler

Jeg var og kjøpte ullundertøy til ungen på sparkjøp igår. 600 kr. Regner med at jeg må kjøpe mer av det.

Orker ikke å ha det slik som i fjor. Da kom plutselig kulden og jeg hadde ingenting å ta på han. Jeg løp rundt i butikkene og leitet blandt alle restene. Det beste går jo med en gang. Når det kommer litt mer i butikkene skal jeg løpe og kjøpe mer. Når er det vinterklærne/høstklærne kommer for fullt? Har de forresten kommet?

Fortsetter under...

Har kjøpt ulltøy på sparkjøp. Ellers strikket luer, skjerf, jakker, bukser. Arvet dresser og votter. Det eneste vi mangler er støvler. Har sett at det har kommet en del vinterklær og støvler nå. Kommer vel mer og mer mot slutten av september

Gjest Elextra

Lurt!

Jeg har stadig forundret meg over at butikkene ikke tar inn mer av slikt basisutstyr. Har selv ofte kjøpt bodyer på Cubus, og der er de stort sett konstant utsolgt i de variantene jeg vil ha. Når de får inn mer, forsvinner det ut igjen i løpet av et par dager.

Takk for tipset, skal ut å handle selv selv snart.

Gjest sommerfugler

Har kjøpt ulltøy på sparkjøp. Ellers strikket luer, skjerf, jakker, bukser. Arvet dresser og votter. Det eneste vi mangler er støvler. Har sett at det har kommet en del vinterklær og støvler nå. Kommer vel mer og mer mot slutten av september

Du har jo vært kanonflink! Jeg holder faktisk på å strikke en genser:) Halvferdig

Du har jo vært kanonflink! Jeg holder faktisk på å strikke en genser:) Halvferdig

Ja, jeg har vært kjempeflink : ) Liker å strikke og det hjelper på. Så har vi minstemann i en stor familie og da kommer det masse yttertøy herfra og derfra i god stand. Tar oss ikke råd til nytt da. Bortsett fra støvler.

Annonse

Jeg må først gå igjennom det jeg har fra før, men er på jakt etter vinterjakke til 4 åringen. Syns det bare er sånne lyserosa og lyseblå dillejakker å oppdrive og det passer svært dårlig til denne aktive frøkna. Så jeg tar gjerne imot tips!

Gjest sommerfugler

Ja, jeg har vært kjempeflink : ) Liker å strikke og det hjelper på. Så har vi minstemann i en stor familie og da kommer det masse yttertøy herfra og derfra i god stand. Tar oss ikke råd til nytt da. Bortsett fra støvler.

heldige dere da. Ikke noe vits i å kjøpe nytt når dere får bra klær gratis

Gjest sommerfugler

Jeg må først gå igjennom det jeg har fra før, men er på jakt etter vinterjakke til 4 åringen. Syns det bare er sånne lyserosa og lyseblå dillejakker å oppdrive og det passer svært dårlig til denne aktive frøkna. Så jeg tar gjerne imot tips!

hvor mye skal det koste da? De selger jo fine i sterke farger på sportsbutikkene. Har ikke sett i år da. Ifjor kostet det ca 400 kr. Det er jo litt dyrt for en barnejakke, men vi har vært fornøyd med skogstad og colorkids

hvor mye skal det koste da? De selger jo fine i sterke farger på sportsbutikkene. Har ikke sett i år da. Ifjor kostet det ca 400 kr. Det er jo litt dyrt for en barnejakke, men vi har vært fornøyd med skogstad og colorkids

400,- klarer vi uten problemer, det meste av klær arver vi, så utgiftene på klær til barna er minimale. Takk for tips!

Gjest sommerfugler

400,- klarer vi uten problemer, det meste av klær arver vi, så utgiftene på klær til barna er minimale. Takk for tips!

Ikke noe problem. Jeg skal kjøpe ett av merkene i år og. Det er mulig det blir colorkids. Den jeg kjøpte forrige gang var så myk og god. Pustende, vind- og vanntett

Jeg kjøpte en hel del på cubus-salget i vinter, og er rimelig i mål med yttertøyet i allefall.

Da fikk jeg jakke/bukse til halv pris, og jeg var veldig fornøyd med meg selv.

Ellers har jeg tatt en vareopptelling i mitt eget hode, og har det rimelig klart for meg hva som trengs.

Storebror trenger nok støvler og en del ullundertøy, mens lillebror trenger muligens en ny dress etterhvert. Er så fornøyd med den han hadde i fjor, så jeg håper den passer litt til :)

Annonse

Gjest sommerfugler

Jeg kjøpte en hel del på cubus-salget i vinter, og er rimelig i mål med yttertøyet i allefall.

Da fikk jeg jakke/bukse til halv pris, og jeg var veldig fornøyd med meg selv.

Ellers har jeg tatt en vareopptelling i mitt eget hode, og har det rimelig klart for meg hva som trengs.

Storebror trenger nok støvler og en del ullundertøy, mens lillebror trenger muligens en ny dress etterhvert. Er så fornøyd med den han hadde i fjor, så jeg håper den passer litt til :)

Det skal jeg gjøre i år! Helt tåpelig å vente til neste år når det er dobbel pris. Nei, salgsvarer i år:)

Kjøpte inn både Reimatec-dress og boblejakke på salg + litt annet smått og godt. I tillegg har vi fått en god del nytt høst-/vintertøy i gave til begge ungene.

Yngste arver veldig mye fra en forsiktig storesøster, men ser jo at mye barnehagetøy blir skikkelig stygt nå når eldste kan bruke mye av det i over et år.

Må ut å kjøpe ull-undertøy og vintersko til begge. best å være ute i god tid, men når det gjelder sko kan jo føttene deres rask vokse en størrelse, så det er så vanskelig. Man får bare håpe at det fortsatt er godt utvalg når man skal ha.

Jeg har bestilt ullbody/trøyer og ullstrømpebukser/ullongs, 2 sett til alle tre. Bestilte i SparKjøp og har det nok snart.

Ellers kjøpte vi nye, litt for store vinterdresser, på vårparten i forfjor. Disse var store og rommelige i fjor vinter og passer godt nå i vinter. Vintersko har jeg ikke tenkt på ennå. Har et lite håp om at eldstemann sine vintersko passer i år også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...