Gå til innhold

Hva skulle dere ønske for deres adhd barn......

Anbefalte innlegg

Gjest har lyst til å jobbe med adhd barn
Skrevet

Hei. leste for en stund siden om noen som ville starte et Emilsenter.

hva skulle dette gå ut på? forstod det som om det skulle være en gård for adhd unger.

Jeg kunne tenke meg å etablere et sted som møteplass for familier med adhd, et uformelt sted der familier kunne treffes (uten at det nødvendigvis var så organisert) for en prat, samt samle info som kunne nyttes i skolesammenheng.

Er det ting dere skulle ønske ble gjort for deres adhd unger og hva er evt dette, hva savner dere av tilbud samt hva bør skole og barnehage gjøre?

eller er det noen som adhd foreningen gjør ?

Ser et voksende behov for et samlingssted for familier med adhd unger der ungene kunne boltre seg mens forelde møttes.

hmmmmmm er i tenkeboksen for dette.

Skrevet

Etter å ha rota litt rundt på forskjellige nettsteder om bokstavbarn ser jeg at mye spørsmål er like. På www.bokstavbarna.no jobbes det med mye av det her. Ta en titt der så kanskje du får noen tips. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...