Gå til innhold

Vet noen om når det er reprise?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det var den programserien som omhandlet enslige mødre som hadde adoptert fra Kina, har den også gått tidligere....kanskje dette var reprise??

Nei, dette var ikke om barna som var adoptert av "enestående adoptanter". Dette var et nytt program om fire jenter som ble hentet i Kina på samme barnehjem for ca. 10 år siden, og nå var på tur med sine familier tilbake. I 1. program var de i Shanghai, i det som sendes mand. 29.8. skal de forsøke å besøke barnehjemmet de var på som små.

Har søkt litt rundt på svenske nettsider og kan ikke se at programmet kommer i reprise.

Ser at FFIA skal selge programmet på DVD / VHS. De skal først og fremst selge til egne medlemmer. Har sendt dem en forespørsel.

Se link: http://www.ffia.se/nyheter/main.html#aktuellt

Annonse

Har søkt litt rundt på svenske nettsider og kan ikke se at programmet kommer i reprise.

Ser at FFIA skal selge programmet på DVD / VHS. De skal først og fremst selge til egne medlemmer. Har sendt dem en forespørsel.

Se link: http://www.ffia.se/nyheter/main.html#aktuellt

Takk for svar. Jeg pløyet tv programmet i går og fant ingen reprise denne uken desverre og ifølge deg kommer det ikke. Takker for hjelp.

Vet du om det er greit å bestille videoer på nettet? Har vært inne et sted de selger endel Kina "saker" og der fant jeg videoer.

Vennlig hilsen

Takk for svar. Jeg pløyet tv programmet i går og fant ingen reprise denne uken desverre og ifølge deg kommer det ikke. Takker for hjelp.

Vet du om det er greit å bestille videoer på nettet? Har vært inne et sted de selger endel Kina "saker" og der fant jeg videoer.

Vennlig hilsen

Beklager, men har aldri bestilt vidoer på nettet.

Når det gjelder dette programmet så har FFIA lovet å komme tilbake til meg. Det virker som de nå vurderer hvorvidt de skal selge programmet på video eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...