Gå til innhold

hvordan var det for dere å ha sex 1. gang etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Gjest hushora

Ha ha ha ha ha ha. Ler meg ihjel. Litt av ei økt!! Makan til fumling og huffing og styr under et samleie har jeg aldri vært borte i. Og jeg var knusktørr og vid. Han viste vel i grunnen ingen tegn til kjærlig omtanke -bare én ting i hodet der etter x antall uker uten sex! Mmmm...

Hvordan var det for dere?

Fortsetter under...

Gjest fysj og fysj for en mann

Hushora var et godt nick siden han bare bruker deg for å tømme seg i.

Jeg tror jeg ble alenemor fordi han hadde krysset av på kalenderen for dagen det hadde gått 6 uker etter fødselen, og i fullt alvor forlangte å få sex den dagen. At jeg hadde brystbetennelse, var trett etter uker med nattevåk og tenkte på alt annet enn sex spilte ingen rolle så lenge Den Store Dagen var der.

Vel - han fikk ikke sex, han fikk en kald fot i ræva!!

Gjest Pliktsamleie

Ha ha ha, omtrent som om jeg skulle ha skrevet det selv!

Det gikk et halvår fra førstemann ble født til jeg torde å prøve på noe som lignet på et samleie. Det var vel mer fordi vi liksom tenkte at "nå må vi nesten snart ha sex altså, bare for å ha gjort det før det tar aaaltfor lang tid, liksom". Knusktørt og trangt her! Det skal sies at jeg ble sydd etter denne fødselen...

Med andremann gikk det et par måneder og det gikk mye bedre enn første gang. Ingen sting denne gangen heller. Jeg var veldig stolt fordi det "bare" hadde tatt et par måneder denne gangen.

Det var helt fint - veldig fint, faktisk!

Men det hjalp sikkert at vi ventet flere måneder etter fødselen. Hadde ikke noe lyst eller ork for sex rett etterpå uansett.

Da vi skulle igang igjen, tok vi inn på hotell og hadde en skikkelig het natt. ;o)

hare1365380455

Det var helt fint - veldig fint, faktisk!

Men det hjalp sikkert at vi ventet flere måneder etter fødselen. Hadde ikke noe lyst eller ork for sex rett etterpå uansett.

Da vi skulle igang igjen, tok vi inn på hotell og hadde en skikkelig het natt. ;o)

Så da fikk dere barnevakt til babyen? Høres deilig ut med en natt på hotell...:)

Hushora var et godt nick siden han bare bruker deg for å tømme seg i.

Jeg tror jeg ble alenemor fordi han hadde krysset av på kalenderen for dagen det hadde gått 6 uker etter fødselen, og i fullt alvor forlangte å få sex den dagen. At jeg hadde brystbetennelse, var trett etter uker med nattevåk og tenkte på alt annet enn sex spilte ingen rolle så lenge Den Store Dagen var der.

Vel - han fikk ikke sex, han fikk en kald fot i ræva!!

You go, girl! :)

Annonse

Så da fikk dere barnevakt til babyen? Høres deilig ut med en natt på hotell...:)

Ja, moren min passet babyen hjemme hos oss, og vi tok altså inn på hotell.

Vi dro ikke langt, hotellet var 15 minutter hjemmefra, men det føltes som en annen verden. Det var også fint å kunne legge de nye mamma- og pappa-rollene hjemme en stund, for å kickstarte sexlivet litt igjen. ;o)

Jeg husker best den første gangen etter at Lillebror kom til verden.

Underveis i fødselen hadde jeg hele underarmer opp i underlivet under pressriene. De skulle prøve å snu ham, for han kom feil. Det var helt j***** og den følelsen tok litt tid å kvitte seg med.

Underlivet ble derfor ikke et seksuelt organ på en liten stund! Første sex var en nedtur, for jeg greide liksom ikke helt å riste av meg synet av de to legene med digre underarmer...

Etter nr. 1 som kom med keisersnitt var det helt greit. Min kjære er flink til å bruke god tid...

Etter nr. 2 som ble født vaginalt var jeg livredd. Første gangen var ikke spesielt godt, men heller ikke vondt. Det var på en måte noe vi måtte få overstått. Etterpå fungerte det helt greit.

Har vært heldig som ikke har vært plaget med tørr skjede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...