Gå til innhold

Høstsko/joggesko med goretex til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

finnes det?

Hva går andre skoleunger med når høstdrittværet setter inn for fullt med regn og atter regn og gummistøvler plutselig har blitt teit?

Heldigvis protesterer hun ikke på regnjakke - enn så lenge...

Skrevet

Det finnes da masse kule gummistøvler å få tak i nå, dah! Men det er kanskje fotsatt teit...?

Skrevet

Det finnes da masse kule gummistøvler å få tak i nå, dah! Men det er kanskje fotsatt teit...?

Du kan godt få prøve å overbevise henne om at gummistøvler er moderne...

Skrevet

Tja, her går de med gummistøvler. Det er visst ingen her som har skjønt at det er teit enda ;o)

Skrevet

Ja, det finnes på G-sport! Så akkurat på et par der i går, var det Timberland, tro?

Koster flesk, omtrent tusenlappen.

Skrevet

Jeg har vært kjempefornøyd med Viking sine goretex fjellsko til barn. Vanntett og veldig god på foten, litt høyere ankel enn på vanlige joggesko.

Kjøpte dem i en Sport 1 butikk i fjor høst. ca 600 kr, men det var de verdt !

Guttene gikk i friluftsbarnhage og skoene ble "hardt" brukt i all slags vær, også snøslaps, og de blei hverken våte eller kalde.

Skrevet

Jeg har vært kjempefornøyd med Viking sine goretex fjellsko til barn. Vanntett og veldig god på foten, litt høyere ankel enn på vanlige joggesko.

Kjøpte dem i en Sport 1 butikk i fjor høst. ca 600 kr, men det var de verdt !

Guttene gikk i friluftsbarnhage og skoene ble "hardt" brukt i all slags vær, også snøslaps, og de blei hverken våte eller kalde.

Disse?

http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=5713

Skrevet

Hvor gammel er hun?

Har du prøvd å fortelle henne at gummistøvler faktisk er kjempemoderne, og at voksne jenter faktisk går med de nå selv om det ikke regner? Både til bukse (med buksa inni) og til skjørt. Selv har jeg et par lekre som mamma kjøpte til meg i vår (jeg er snart 30 da...men hun syntes de var så kule. Kjøper vanligvis skoene mine selv ;) De er høye og rosa med snøring. fra Viking. Tror ikke de koster mer enn 350,- Må da finnes lignende i barnestørrelse og?

Skrevet

Hvor gammel er hun?

Har du prøvd å fortelle henne at gummistøvler faktisk er kjempemoderne, og at voksne jenter faktisk går med de nå selv om det ikke regner? Både til bukse (med buksa inni) og til skjørt. Selv har jeg et par lekre som mamma kjøpte til meg i vår (jeg er snart 30 da...men hun syntes de var så kule. Kjøper vanligvis skoene mine selv ;) De er høye og rosa med snøring. fra Viking. Tror ikke de koster mer enn 350,- Må da finnes lignende i barnestørrelse og?

Knapt ni.

Jeg tror taktikken min med å finne vanntette sko som ikke er gummistøvler er mer - ja - vanntett.

Hun har hatt et par gummistøvler stående på sfo siste året til regnværsdager. Da vi tok dem med hjem ved skoleslutt kunne vi starte med å tørke støvet av dem. Tror ikke de var blitt brukt siden vi satte dem der i fjor høst...

Gummistøvler er teit, sånn er det med den saken. Da er det bedre å bli våt, tydeligvis.

Skrevet

Hva med slike "gummistøvle-sko"? Eller er det også teit? Jeg mener slike som er som en skolett bare av gummi.

Hos oss går grensen ved "teit" på Ole Brumm og kaptein Sabeltann og den slags, så gummistøvler uten slike "barsnlige" motiver er passerbart! :-)

Skrevet

De første er et par damesko til tusenlappen. Hun er ikke så storfotet riktig ennå....

Det andre er gummistøvler. Det hjelper ikke om jeg synes de er kule...

Men hjelper det at JEG synes de er kule, da? ;)

Skrevet

Men hjelper det at JEG synes de er kule, da? ;)

Du får spørre, eller gå foran med et godt eksempel?

Skrevet

Altså - det hjelper for deg hvis det er drittvær, selvfølgelig :)

Skrevet

Hva med slike "gummistøvle-sko"? Eller er det også teit? Jeg mener slike som er som en skolett bare av gummi.

Hos oss går grensen ved "teit" på Ole Brumm og kaptein Sabeltann og den slags, så gummistøvler uten slike "barsnlige" motiver er passerbart! :-)

Jeg har en mistanke om at det fremdeles er teit, uten at jeg har spurt.

Men sånne kan da umulig egne seg i skogen en regntung høstdag?

Skrevet

Jeg har en mistanke om at det fremdeles er teit, uten at jeg har spurt.

Men sånne kan da umulig egne seg i skogen en regntung høstdag?

Sikkert ikke! ;-) Men til og fra skolen og ute i friminuttene burde det vel gå greit.

Skrevet

Godt eksempel? Jeg har da for f*** ikke gummistøvler. Det er teit.

Skrevet

*LOL*

Skrevet

*gapskratter*

Ikke rart jentungen liker deg godt! En sjelsfrende!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...