Gjest KariKruskakli Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Mannen min vil bruke meg som vitne i en rettsak. Jeg vil gjerne stille. Har jeg rett til fri med lønn? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Det tror jeg, men er ikke 100 % sikker. Hva med å spørre arbeidsgiveren din? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Det tror jeg, men er ikke 100 % sikker. Hva med å spørre arbeidsgiveren din? Huff, ja får vel gjøre det. Det gjelder noe så banalt som en hekk. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Huff, ja får vel gjøre det. Det gjelder noe så banalt som en hekk. Hehe, nabofeide ja.... Misunner dere ikke Enten så er dette en lovbestemt rett eller så er det opp til hver arbeidsgiver å avgjøre om de vil gi fri med lønn eller ikke. Jeg prøvde å søke litt på nettet, men ble ikke klokere. Forhåpentligvis får du flere svar utover dagen også Lykke til som vitne! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Huff, ja får vel gjøre det. Det gjelder noe så banalt som en hekk. Se her: http://www.jusstorget.no/article/frontpage_article.asp?Key=3&FagKey=168&ArtKey=154 Helt nederst under "godtgjørelse" står det noe som kan være interessant for deg. 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Huff, ja får vel gjøre det. Det gjelder noe så banalt som en hekk. Det var ikke dere som fikk en bilen deres plassert i hekken vel? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Det var ikke dere som fikk en bilen deres plassert i hekken vel? ;o) Nei, så ille er det heldigvis ikke;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.