Gjest chinamom Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hvor ofte er deres 5/6åringer på organisert aktivitet på kveldstid (turn, dans, osv.) - og hvilke aktiviteter? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Storesøster skal få fortsette på barnedans/ballett 1 gang i uka - ikke noe mer. 0 Siter
amber sun Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hun skal begynne på svømmekurs, eller skal hun ikke være med på noe organisert. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Vi var på barnekoret i dag fra 17-18. Ungene gikk der i fjor og har gledet seg i sommer til å begynne igjen. Når det kom til stykket og vi skulle gå, ville ikke seksåringen, men jeg sa han måtte være med i dag, og så kunne han bestemme om han ville fortsette eller slutte. Han ble med, syntes det var moro, men ville likevel slutte. Han skal få lov til (uavhengig av koret) å få begynne på barneidrett én dag i uka. Jeg synes egentlig det holder med én aktivitet i år, men jeg hadde vært glad om han ville fortsette i koret, så da hadde han eventuelt fått to ting. Han er sliten etter skolen, og jeg synes en må prioritere en eller maks to ting utenom når de er så små. 0 Siter
puttelull Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Mine to eldste (6 og 3,5) er med på dans en gang i uka. Synes egentlig snuppa på 3,5 er litt ung, men ho er så innmari glad i å danse, og når broren likevel er med, fikk hun lov til å begynne, også! Og ho er den absolutt ivrigste av mine to, ja!;-) Men noe mer organisert kommer ikke på tale dette året, ihvertfall! 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Storesøster skal få fortsette på barnedans/ballett 1 gang i uka - ikke noe mer. Da hun var seks gikk hun på kulturlek en dag i uka. ifjor på turn en dag i uka. Hun skal fortsette på turn i år, men de vurdere visst å ha trening to ganger i uka i år og det synes jeg er alt for mye, spesielt siden hun også skal begynne å spille piano. Så her må vi skjære ned på noe. Man skal jo ha tid til å slappe av og kose seg også 0 Siter
org Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Datra på 6 år vil så gjerne begynne på turn. Og sønnen på 8 år vil begynne i korpset. I skrivende stund er de ikke med på noe spesielt. De sang i kirkekoret ei stund, men ville ikke mer. Flere aktiviteter blir det nok ikke i år. 0 Siter
....AV Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Min eldste (nå andreklassing) var med på allidrett i hele fjor, og gikk på svømmekurs deler av året. I år skal han være med på allidrett og muligens begynne på musikkskolen. Den yngste, som da var 4 gikk på danseskole. Etterhvert fikk han begynne på svømmekurs også, men det synes jeg nok var i meste laget for han. I år hadde han bestemt seg for å være med på allidrett og ikke dans, men har nå ombestemt seg og vil være med på begge. Vi får se hvordan det går. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Vår førsteklassing (i fjor) var med på to og til tider tre aktiviteter i uka. Litt for hodet og litt for beina :-) Hun gik ikke på SFO, og hadde dermed mye mer ledig fritid enn om hun hadde vært der. 0 Siter
Lula Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Jentungen skal gå på "gøy i gymsalen" i regi av idrettslaget en time i uken. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Begge mine på 3 og 6 år går på folkemusikkgruppe i Kulturskolen en kveld i uka. Så går vi i svømmehallen hver 14. dag, men det er bare en gjeng familier som leier svømmehallen sammen. Ikke organisert opplegg i vanlig forstand. Mulig 6-åringen blir med i alpingruppa til vinteren, vi ser an litt. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Femåringen går på turn en gang i uka. 0 Siter
Velouria Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Min jente har akkurat begynt på barnedans, det holder egentlig, men kanskje vi slenger på et svømmekurs i løpet av høsten eller våren. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Gutten på 7 år går en gang i uken på Tae Kwon Do og femåringen skal gå en gang i uken på allidrett. Ellers skal de gå annenhver uke på svømming med pappaen, men det er på eget initiativ, altså ikke organisert. 0 Siter
mamma til ni Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 1. klassingen går i barnekor. 4. klassingen i barnekor og fotball. 0 Siter
Knotten Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Storebror som ble seks her forleden gikk og svømte i hele fjor. Nå har han fått velge seg en ting, han lurte litt på fotball, men har falt ned på å bli med i svømmeklubben i stedet. Først må han klare svømmeknappen. Han har både hoppet og svømt på dypet på hytta, så nå blir det å teste ferdighetene i bassenget. Jeg vil faktisk foretrekke at han prøver ut litt forskjellig, men siden det er mye nytt i forhold til skolen, så synes jeg en aktivitet holder en stund fremover. Lillebror blir fire i vinter, han er ikke med på noe ennå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.