Gjest yoplaya Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Endelig får vi barnevakt en hel helg, men minsten på 2 har aldri vært borte fra oss mer enn et par timer. Tror dere det blir for tøft for han at vi er borte 2-3 netter? Bestemor er barnevakt som han kjenner godt. Dessuten kunne vi trenge gode tips til hvor utflukten skal gå. Det bør jo ikke koste skjorta. 0 Siter
laban Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Jeg ville nok nøyd meg med 2 netter den første gangen, i hvert fall hatt mulighet til å reise hjem etter 2 netter. Men hvis han pleier å sove hele natten, går det sikkert fint med dem. Det er lettere å komme med tips om hvor dere kan dra, hvis du skriver hvor dere bor. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Tror nok det kommer til å gå helt fint å være hos bestemor. Når dere snakker om at han skal være der, så vær for all del positive - og ikke vis noe redsel for at det ikke skal gå bra i det hele tatt. Barn skjønner slike tegninger veldig fort! Jeg synes personlig at Stockholm er en helt fantastisk by. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Da hadde jeg reist til Storefjell. Deilig og mye mat, basseng, massasje/hudpleie, gå turer i fjellet. København hvis dere vil i by. 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Jeg ville nok nøyd meg med 2 netter den første gangen, i hvert fall hatt mulighet til å reise hjem etter 2 netter. Men hvis han pleier å sove hele natten, går det sikkert fint med dem. Det er lettere å komme med tips om hvor dere kan dra, hvis du skriver hvor dere bor. Det burde vel gå bra! Jeg digger København, deilig by, mye fint å få kjøpt og mye lekker design :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.