Gå til innhold

Weekend-tur for slitne foreldre

Anbefalte innlegg

Gjest yoplaya
Skrevet

Endelig får vi barnevakt en hel helg, men minsten på 2 har aldri vært borte fra oss mer enn et par timer. Tror dere det blir for tøft for han at vi er borte 2-3 netter? Bestemor er barnevakt som han kjenner godt.

Dessuten kunne vi trenge gode tips til hvor utflukten skal gå. Det bør jo ikke koste skjorta.

Skrevet

Jeg ville nok nøyd meg med 2 netter den første gangen, i hvert fall hatt mulighet til å reise hjem etter 2 netter. Men hvis han pleier å sove hele natten, går det sikkert fint med dem.

Det er lettere å komme med tips om hvor dere kan dra, hvis du skriver hvor dere bor.

Skrevet

Tror nok det kommer til å gå helt fint å være hos bestemor. Når dere snakker om at han skal være der, så vær for all del positive - og ikke vis noe redsel for at det ikke skal gå bra i det hele tatt. Barn skjønner slike tegninger veldig fort!

Jeg synes personlig at Stockholm er en helt fantastisk by.

Skrevet

Da hadde jeg reist til Storefjell. Deilig og mye mat, basseng, massasje/hudpleie, gå turer i fjellet. København hvis dere vil i by.

Gjest amparro
Skrevet

Jeg ville nok nøyd meg med 2 netter den første gangen, i hvert fall hatt mulighet til å reise hjem etter 2 netter. Men hvis han pleier å sove hele natten, går det sikkert fint med dem.

Det er lettere å komme med tips om hvor dere kan dra, hvis du skriver hvor dere bor.

Det burde vel gå bra!

Jeg digger København, deilig by, mye fint å få kjøpt og mye lekker design :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...