Gå til innhold

Tips til "konebil"

Anbefalte innlegg

Hva med å bytte inn familiebilen som du ikke er komfortabel med, til noe du klarer å prakere? Finnes sikkert en stasjonsvogn du liker! Mer praktisk kanskje også, mtp hva du bruker bilen til?

Renault Megane, Toyota Corolla, Ford Focus - stasjonsvogner. God plass, men litt mindre kropp!

SÅ kan dere kjøpe en personbil mannen din kan bruke til og fra jobb!

http://www.motor.no/pdf/Mo01_gruppetest_mellomklasse.pdf

Fortsetter under...

Trening og atter trening! Jeg gir meg ikke på det. ;)

Forsøk å se på vinkelen på bilen bak i forhold til din egen når du rygger. Når den er helt fin, er det bare å legge over andre veien. Vanskelig å forklare det der... ;)

det ser så enkelt ut når andre gjør det... samboeren gjør det som det helt naturligste.

får finne meg en øde plass, plassere noen stokker e.l og øve og atter øve...

Annonse

Det trodde jeg også, og himlet litt med øynene over de damene som var dårlige på lukeparkeringa og mente at d ebare ikke hadde øvd seg nok! ;-)

Men så leste jeg en artikkel om at dersom man på fosterstadiet hadde fått en litt mer påvirkning av testosteron enn andre jentefoster, så kunne man ende opp med en ringfinger som er lengre enn pekefingeren, hvilket da visstnok skulle være et slags bevis på at man var flinkere med lukeparkering!! *he he*

Så da er det visst medfødt, da! ;-)

Det stemmer på meg og jeg er en jævel på lukeparkering. Selv tror jeg at det har med at jeg bodde i byen og ikke hadde noe annet valg enn å lære det ;)

Jeg hater begrepet konebil! (enda jeg vanligvis ikke gidder å bry meg om diverse ord F.eks. formann, manneår, han istedetfor han/hun osv.)

Da jeg drev å booket prøvekjøringer for bil, fikk jeg streng beskjed om ikke å bruke "konebil", men "nr 2 bil" eller småbil. Jeg ble ganske positivt overrasket over sjefen min som var en skikkelig slesk skjørtejeger. Men hadde tydeligvis litt vett i behold allikevel ;)

Annonse

Det trodde jeg også, og himlet litt med øynene over de damene som var dårlige på lukeparkeringa og mente at d ebare ikke hadde øvd seg nok! ;-)

Men så leste jeg en artikkel om at dersom man på fosterstadiet hadde fått en litt mer påvirkning av testosteron enn andre jentefoster, så kunne man ende opp med en ringfinger som er lengre enn pekefingeren, hvilket da visstnok skulle være et slags bevis på at man var flinkere med lukeparkering!! *he he*

Så da er det visst medfødt, da! ;-)

Min ringfinger er lenger enn pekefingeren, og jeg synes ikke det er noe problem å lukeparkere med min Huyndai Elantra stasjonsvaogn.

Så dette underbygger din teori!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...