Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så banket han på døra (banker på pannen), så tittet han inn av det ene vinduet ("titter" inn av det ene øyet med pekefingeren), så tittet han inn av det andre vinduet (det andre øyet), så vred han om nøkkelen (vrir litt på nesen) og gikk inn døra! (putter en finger i munnen)

Trur eg...

Så banket han på døra (banker på pannen), så tittet han inn av det ene vinduet ("titter" inn av det ene øyet med pekefingeren), så tittet han inn av det andre vinduet (det andre øyet), så vred han om nøkkelen (vrir litt på nesen) og gikk inn døra! (putter en finger i munnen)

Trur eg...

Hehe, det var IKKE noe morsomt for denne lille marken. Klarte ikke å sitte stille til jeg var ferdig, så ansiktet hennes var umulig å treffe. ;)

Takk!

Så banka'n på døra (banke på panna). Titta gjennom det ene vinduet, titta gjennom det andre vinduet (dra opp øyelokkene og titt inn i øynene). Vrid om nøkkelen (vrid på nesen). Si "God dag, god dag" til xxxxx som sitter i stua (ta tak i haka og dra den opp og ned). Har jeg lært.

Kjempepopulært her i huset. Og aller morsomst er det å få lov til å gjøre det på mor!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...