Gå til innhold

Tranlukt av frossenmelka


kaija

Anbefalte innlegg

Jeg frøys ned melk i midten av desember. Når jeg tiner den nå lukter og smaker den vondt, nesten som tran. Skulle den ikke holde seg god lenger? Kan jeg bruke den i grøt, eller er det bare å kaste den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anette Huitfeldt, jordmor

Kjære kaija. Meget fet melk harskner fort. Dette kan være årsaken til at det ikke lukter så godt. Hvis du er usikker på smaken og hvordan barnet reagerer er det lurt ikke å bruke melken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kaija. Meget fet melk harskner fort. Dette kan være årsaken til at det ikke lukter så godt. Hvis du er usikker på smaken og hvordan barnet reagerer er det lurt ikke å bruke melken.

Takk for svar.

Jeg får heller bruke nypumpa melk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...