Gå til innhold

Hvor lenge hjelper dere til med kroppsvask?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Knotten

21

• jubalong70

5

• Mandolaika

5

• Velouria

3

Mest aktive i denne tråden

Det samme kom også jeg til å tenke på akkurat nå... Min eldste er åtte år og har ikke protestert foreløpig.. Mulig hun ikke vet at det går an å dusje selv uten hjelp ;-)

Nå har hun begynt med dusjing etter gym på skolen og det funker bra. Verre når hun skal vaske og shamponere, og ikke minst skylle det lange håret sitt...

Ja, det er jo også en ting. Det er kan jo være en fordel å ha lært seg hårvask og kroppsvask før man skal til alene på skolen.

Kanskje vi skulle begynne å øve?

Ja, det er jo også en ting. Det er kan jo være en fordel å ha lært seg hårvask og kroppsvask før man skal til alene på skolen.

Kanskje vi skulle begynne å øve?

Jepp, problemet er at åtteåringen helst skal gjøre ting med lynets hastighet.Hun eier ikke tålmodighet!

Egentlig kan hun godt å dusje og vaske håret selv, men har ikke tid til å skylle godt nok. Hun er ei til tider ei skikkelig jåle, mens andre ganger spiller det ingen rolle om håret ser ut som et skjorereir ;-)

Jepp, problemet er at åtteåringen helst skal gjøre ting med lynets hastighet.Hun eier ikke tålmodighet!

Egentlig kan hun godt å dusje og vaske håret selv, men har ikke tid til å skylle godt nok. Hun er ei til tider ei skikkelig jåle, mens andre ganger spiller det ingen rolle om håret ser ut som et skjorereir ;-)

Høres ut som meg i den alderen... Det ble skikk på meg, men jeg sminker meg aldri til hverdags - gidder ikke bruke tid på det...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...