Gå til innhold

Ang. weekend-tur lenger ned

Anbefalte innlegg

Gjest yoplaya

Takk for svar. nå har vi bestilt tur med danskebåten til København med en hotellovernatting der. Altså blir vi borte fra en torsdag ettermiddag til søndagsmorgen. Uff, jeg angrer nesten allerede, gruer nemlig for å være borte fra 2-åringen. Eldstemann vet jeg det vil gå bra med. Bestemor kommer hjem til oss for å passe, så er de iallfall i kjente omgivelser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195813-ang-weekend-tur-lenger-ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest yoplaya

Huff huff, hønemor :o), når du har så snille besteforeldre rundt deg så er du ikke uunnværlig for barnet :o).

Barnet har SÅÅÅ godt av å være sammen med andre enn deg :o)

Tusen takk! Akkurat det jeg ønsket at noen skulle si :o) Jeg er nok en hønemor. Men sønnen min har gått hjemme med meg i 2 år nå, så han er nok litt mammadalt.

Men vi trenger jo denne turen, mannen min og jeg.

Gjest KOS DERE PÅ TUR !!!

Tusen takk! Akkurat det jeg ønsket at noen skulle si :o) Jeg er nok en hønemor. Men sønnen min har gått hjemme med meg i 2 år nå, så han er nok litt mammadalt.

Men vi trenger jo denne turen, mannen min og jeg.

Vi var på en kosetur sist helg, det er så godt å BARE være kjærester igjen :o).

Tenk bare dere to, ingen å hjelpe vedr. mat, ingen å bli vekt av på morgenen (selv om en Danmarkstur kan ta litt på , for da er en tidlig i land somregel, og en må være tidlig tilbake til båten .... ).

GOD TUR !!!!! Dette har dere og barnet godt av !

Han kommer til å bli sååå bortskjemt av bestemor og ha det kjempefint! Og når storebror (?) i tillegg er sammen med ham og kan forklare om det er noe lillemann ikke forstår så går det nok helt fint! :o)

Kos dere masse på tur! Det har dere helt sikkert fortjent!

Og husk en liten tur-pakke til ungene når dere kommer hjem da! :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...