schiramo Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Ja ja... Nå er det 5 uker siden vi fikk Cali som sistrikt, og siden det har vi ikke hørt noe... Trodde liksom at vi hadde gjort et lang hopp, og var veldig optimistisk i begynnelsen - saken vår hadde jo vært i Colombia i hele 14 måneder - men nå må jeg si jeg begynner å miste motet litt... Er det flere i samme situasjon her? Bjørg hos AF sa vi måtte belage oss på å vente i flere måneder, men de kan jo heller ikke si noe annet... De burde ha ansatt en spåkone der, synes nå jeg. Schiramo 0 Siter
snø Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Hei, det kom tildeling fra Cali til et par fra Danmark nå like før helgen :-) De fikk distrikt omtrent samtidig med dere. Som AF sier så må vi belage oss på å vente i flere mnd, iom at ICBF har sendt papirer til regionenen, uten at regionene har bedt om det. Så det er jo best å være forberedt på det verste. Men samtidig kan det jo hende at det er noen som får positive overraskelser... Tvi-tvi! Beste hilsen fra 0 Siter
urna Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Hei, det kom tildeling fra Cali til et par fra Danmark nå like før helgen :-) De fikk distrikt omtrent samtidig med dere. Som AF sier så må vi belage oss på å vente i flere mnd, iom at ICBF har sendt papirer til regionenen, uten at regionene har bedt om det. Så det er jo best å være forberedt på det verste. Men samtidig kan det jo hende at det er noen som får positive overraskelser... Tvi-tvi! Beste hilsen fra Lang tid ja. Det kan jeg skrive under på. Papirene våre har vært i Colombia i 18.5 mnd og det er snart 16 uker siden vi fikk diskrikt. Det blir barn til slutt, så mye vet jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.