Gå til innhold

Bestille på H&M (åff tåpik....)

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en katalog der det fristes med 10% rabatt på HELE barnesortimentet hvis jeg bestiller innen 05.09 (ringte til og med til H&M og sjekket at de virkelig mente HELE barnesortimentet og ikke bare det som var i den lille katalogen....).

Jeg så mitt snitt til å få unna en del julegavehandling, og prøver nå å bestille over nettet. Men hvor i huleste skal jeg få lagt inn det hersens rabattnummeret (som man MÅ oppgi for å få rabatten)???????????? Etter å ha lagt inn hele bestillingen og gått gjennom alle trinnene (unntatt det siste "fullfør bestilling" - jeg fullfører ingen handel når alle varene står oppført med full pris...) er ingen rabatt trukket fra. Ingen spørsmål om rabattnummer noe sted - hvordan skal jeg da få rabatt?? Noen som vet? Kan jeg ikke bestille over nettet hvis jeg vil ha rabatt????????

Er takknemlig for svar...!!!!

Hilsen frustrert

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195966-bestille-p%C3%A5-hm-%C3%A5ff-t%C3%A5pik/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestilte igår jeg .... og jeg fikk lagt inn rabattnummeret mitt iallefall.

Det kom en liten rød firkant med rød skrift om rabattnummeret, nede i venstre hjørnet, på vei til kassen. Akkurat sidetallet husker jeg ikke, men det var på en av de sidene iallefall.

Bestilte igår jeg .... og jeg fikk lagt inn rabattnummeret mitt iallefall.

Det kom en liten rød firkant med rød skrift om rabattnummeret, nede i venstre hjørnet, på vei til kassen. Akkurat sidetallet husker jeg ikke, men det var på en av de sidene iallefall.

TUSEN TAKK!!!!

Tror jeg er litt trøtt jeg....

Ha en god helg !!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...