Gjest Vimsa 789 Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Vi skal ha barn i desember, og har lyst til å tilbringe permisjonen i Kenya. Tror dere det kan gå bra? Vi skal også ha med lillemor på 6 år, og min manns tenåringsdatter. Er det noe spesielt vi bør forberede? De store barna kan gå på morsk skole, så det er ordnet. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Tror du de store barna kommer til å trives på en "morsk" skole, da? Ellers går det sikkert greit å bo i Kenya. Men dere bør kanskje ikke bo på steder langt unna gode helsefasiliteter. Når har dere tenkt å dra nedover? Med en gang babyen er født? Jeg ville nok ha ventet noen mnd. Jeg ville ha vært hjemme i begynnelsen for å blitt skikkelig kjent med det nye barnet. Men utover det, så høres det kjempespennende ut. Skulle ønske min kjære var så eventyrlysten! 0 Siter
calendula Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Det går sikkert veldig fint! Vær obs på at du miser barnetrygden hvis du oppholder deg i utlandet mer enn et par måneder. Tror det er 3 mdr, men sjekk med trygdekontoret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.