Gå til innhold

Sex etter fødsel

Anbefalte innlegg

Gjest lei situasjon

Lysten på sex kommer forhåpentligvis tilbake når dere "kommer i gang" igjen. Når man ikke har hatt sex på lenge, ligger lysten ofte i dvale og man må ha litt drahjelp for å komme igang.

Jeg har en formening om at sexlysten sitter i hodet. Prøv å tenke på sex, lese erotiske noveller e.l. og se om det kan hjelpe dere på vei. Bestem dere for å gi hverandre massasje uten at det skal føre til noe som helst. Gjør dette flere ganger og kjenn etter om lysten kommer tilbake. Først da er det fritt fram!

Lykke til:-)

Det fungerte. Kommer på gli nå. Tusen takk for svaret ditt. Det er godt å få litt konkret hjelp.

Fortsetter under...

I alle dager. Det er jo et svar man kan spare seg for når en er lei seg for å ikke få det helt til med sex. Det eneste som er drøyt er svaret ditt.

At du synes det er lenge er ok, men for andre kan det være helt naturlig.

Det er jo ikke snakk om noe brist. Vi har det fint sammen uansett. Men nå har vi lyst til å komme i gang og det var det vi trengte råd til. Kanskje av noen som har opplevd ligm.

Beklager, men det var min umiddelbare reaksjon. Og, ja - mulig jeg burde holdt for meg selv at jeg synes dette var litt drøyt! Det var jo bra at du fikk hjelp av noen andre da... Vi hadde ikke hatt et bra samliv dersom vi ikke hadde hatt sex på 2,5 år - jeg forstår ikke helt at det går an. Så jeg var opptatt av at nå måtte noe gjøres, og det har dere også gjort skjønner jeg. Lykke til videre, og kanskje jeg lar det jeg skriver få en liten sensur i hodet neste gang....

Hver gang man gjør en handling eller en unnlatelse, forsterker man motivasjonen bak handlingen eller unnlatelsen.

Så litt enkelt sagt: Har man hatt sex nylig er det stor sjanse for at man har lyst på mer snart, og har man gått lenge uten, så er det stor sjanse for at man fortsetter på samme viset.

Derfor er jeg enig med togli at man må prøve å "komme i gang" på et vis - nærmest "få det overstått"! ;-)

Gjest lei situasjon

Beklager, men det var min umiddelbare reaksjon. Og, ja - mulig jeg burde holdt for meg selv at jeg synes dette var litt drøyt! Det var jo bra at du fikk hjelp av noen andre da... Vi hadde ikke hatt et bra samliv dersom vi ikke hadde hatt sex på 2,5 år - jeg forstår ikke helt at det går an. Så jeg var opptatt av at nå måtte noe gjøres, og det har dere også gjort skjønner jeg. Lykke til videre, og kanskje jeg lar det jeg skriver få en liten sensur i hodet neste gang....

Det er mange måter å "drive" et forhold på. At vi har det veldig fint og nært uten sex i 2,5 år er for oss et bevis på at vi passer bra sammen.

Gjest lei situasjon

Hver gang man gjør en handling eller en unnlatelse, forsterker man motivasjonen bak handlingen eller unnlatelsen.

Så litt enkelt sagt: Har man hatt sex nylig er det stor sjanse for at man har lyst på mer snart, og har man gått lenge uten, så er det stor sjanse for at man fortsetter på samme viset.

Derfor er jeg enig med togli at man må prøve å "komme i gang" på et vis - nærmest "få det overstått"! ;-)

Det var godt å lese. Få det overstått er veldig overens med min hodet. Nå har vi kommet litt i gang og det føles bra. Selv om jeg ikke har så lyst gjennom dagen, så kjenner jeg lysten komme når vi legger oss. Har begynt litt forsiktig, litt anspent når det er så lenge siden,

Annonse

Gjest lei situasjon

Da må jeg bare holde med de andre her som mener at neste steg må være profesjonell hjelp, siden ingen av disse tingene er uprøvde men ikke virker.

Lykke til.

tenkte det vi og. Men nå har vi pålagt oss fysisk tilnærming i flere dager. Og det har fungert. Jeg har nok vært i vedlig i dvale og kroppen ute av det fokuset. Vi har tatt litt på hverandre flere dager på rad og da har lysten meldt seg. Litt anstrengt i starten, men nå går det bedre. Takk for tips.

Det var godt å lese. Få det overstått er veldig overens med min hodet. Nå har vi kommet litt i gang og det føles bra. Selv om jeg ikke har så lyst gjennom dagen, så kjenner jeg lysten komme når vi legger oss. Har begynt litt forsiktig, litt anspent når det er så lenge siden,

Bra! :-)

Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...