Gå til innhold

Prioritert plass v/overflytting fra fam.bhg til komm. bhg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ped. leder

Hm... Jeg jobbet i kommunal barnehage i Oslo i fjor... Hvis det stemmer det du sier så tror jeg nesten at det varierer fra bydel til bydel hvordan dette fungerer... Der jeg jobbet var ikke søsken prioritert, man måtte stå på venteliste eller prøve å bytte med andre om søsken ikke kom inn i samme barnehage.

Er familiebarnehagen kommunal? Da vil jeg tro samme regler gjelder for den som for vanlig kommunal barnehage. Men VET ikke da...

Gjest Persille

Her er ikke søsken prioritert (Oslo) - men det spiller ingen rolle om du har plass i privat eller kommunal bhg - opptaket er samordnet uansett. Dermed vil de som søker overflytting få oppfylt det før de som ikke har plass får plass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...