Gå til innhold

Noen som har forslag til gode vinterstøvler 4 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De siste par årene har vi hatt Ecco Gore tex og vært veldig fornøyd.

Vi hadde det, med glidelås foran. Ikke noe gode å få på foten synes jeg. For trang oppe mens foten var passe. Hadde vært greie sko om vesla hadde klart å få dem på seg uten hjelp...

Vi hadde det, med glidelås foran. Ikke noe gode å få på foten synes jeg. For trang oppe mens foten var passe. Hadde vært greie sko om vesla hadde klart å få dem på seg uten hjelp...

Det er forskjellige typer, og en av typene vi hadde var for trange -det stemmer det. Men andre typer har vært veldig bra.

Annonse

Jeg har vært fornøyd med AKU goretex vinterstøvel. Lett og fin på foten, og vanntett så lenge man passer på å impregnere jevnlig.

I fjor kjøpte vi ECCO med glidelås foran. Til og begynne med var de varme og vanntette, men så ble glidelåsen ødelagt, den var fra før av treg å få opp for sjuåringen. De var tyngre på foten også.

I år skal jeg se etter AKU-sko igjen, i hvertfall til femåringen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...