Mandolaika Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 :-) Jeg er også nøye med aksentene :-) Ja, det finnes nesten ikke mer irriterende enn aksenter og apostrofer som er feil 0 Siter
nitni Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 I din situasjon hadde jeg sannsynligvis sagt ja om jeg hadde en "bakvakt" om noe skulle skje. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 29. august 2005 Forfatter Skrevet 29. august 2005 Takk for svar alle sammen! Det endte med at vi sa ja til å være barnevakt. Selvsagt mot at det eksisterer en backup løsning om noe skulle skje. Jeg hadde egentlig ikke noe lyst, og gleder meg ikke så veldig - men det betyr mye for min samboer som ikke treffer niesen sin så ofte. Så jeg gav etter, under forutsetning av at han tar seg av ALT :-) Det går jo sikkert greit, selv om jeg egentlig har mest lyst til å bare kunne tenke på meg og mitt. Hvis fødselen starter har jeg i alle fall verdens største "hva var det jeg sa" argument på inner'n til neste gang jeg og sambo er uenige :-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Takk for svar alle sammen! Det endte med at vi sa ja til å være barnevakt. Selvsagt mot at det eksisterer en backup løsning om noe skulle skje. Jeg hadde egentlig ikke noe lyst, og gleder meg ikke så veldig - men det betyr mye for min samboer som ikke treffer niesen sin så ofte. Så jeg gav etter, under forutsetning av at han tar seg av ALT :-) Det går jo sikkert greit, selv om jeg egentlig har mest lyst til å bare kunne tenke på meg og mitt. Hvis fødselen starter har jeg i alle fall verdens største "hva var det jeg sa" argument på inner'n til neste gang jeg og sambo er uenige :-) Lykke til! Ofte så er det verre å grue seg til noe enn å faktisk gjennomføre det, så med mindre du føder for tidlig er jeg overbevist om at det går bra! :-) Og det er bare rett og rimelig at samboeren din tar "alt". Men likefullt synes jeg ikke man bør spørre høygravide om å passe små barn, og kanskje i særdeleshet når det er første barnet man venter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.