Gå til innhold

Etterlyser sang om adopsjon

Anbefalte innlegg

Prøver å redigere film og bilder fra hentereisen vår, og hadde så lyst på den sangen som går i bakgrunnen på denne adopsjonsvideoen:

http://www.pergamondesign.com/?page=still#

Den er sunget av en som heter John McCutcheon, og heter "Happy adoption day". Har prøvd å laste den ned fra nettet, men uten hell. Noen tips om hvor man evt kan bestille noe sånt..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196132-etterlyser-sang-om-adopsjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant den ikke heller, men på iTunes Music Store hadde de en annen til kr. 8,-. Den het My adopted son og damen sang noe med "neither flesh of my flesh" som er et dikt eller noe. Jeg kjøper den ikke, for jeg er ikke helt fortrolig med country-sjangeren. Og så har vi ikke en sønn (i alle fall ikke foreløpig).

Ellers er det etpar sanger fra Disneys Tarzan med Phil Collins og og Bryan Adams (Here I Am og This Is Where I Belong) har en del sanger i tegnefilmen Spirit (Dreamworks) som jeg har på listen min over hva jeg skal bruke som filmmusikk på vår kommende hentereise.

Andre artister med adopsjonsrelaterte sanger som av og til blir nevnt på amerikanske adopsjonsider, er Steven Curtis Chapman og Lucy Kaplansky.

Og Carly Simons Two little sisters tror jeg jeg skal bruke hvis vi får en jente nummer i løpet av neste uke. Veldig søt sang. :)

jeg gikk inn på linken og så på videoen og sitter her med tårer sprengt i øynene,, snufs..

jeg skal også nå starte opp med å lage video, med bakgrunnsmusikk og det hele og både gleder og gruer meg til dette..

Jeg synes sangen fra Savage garden " I knew I loved you before I met you" er så fin, den skal jeg ihvertfall bruke.. tårene rant den de spilte den i videoen...

Lykke til med din video.

Gjest snufse&hulke

jeg gikk inn på linken og så på videoen og sitter her med tårer sprengt i øynene,, snufs..

jeg skal også nå starte opp med å lage video, med bakgrunnsmusikk og det hele og både gleder og gruer meg til dette..

Jeg synes sangen fra Savage garden " I knew I loved you before I met you" er så fin, den skal jeg ihvertfall bruke.. tårene rant den de spilte den i videoen...

Lykke til med din video.

Denne? Den er såååå fin, da.

http://www.azlyrics.com/lyrics/savagegarden/iknewilovedyou.html

... men kjære så vakkert, da!

tårer og gåsepels på armene her i gården!

... og det blikket, når barnet kommer i armene til mamma'n og pappa'n sin: som sier alt: "jeg skal ta vare på deg og beskytte deg med alt jeg har!" sammen med stolthet, ydmykhet og en anelse sårbarhet. - det er et av de fineste blikkene jeg veit om her i verden!

Lykke til med din video.

Ja, den er helt nydelig. Har den på listen over alternativer. Passer veldig bra til det bruket.

Annonse

Jeg fant den ikke heller, men på iTunes Music Store hadde de en annen til kr. 8,-. Den het My adopted son og damen sang noe med "neither flesh of my flesh" som er et dikt eller noe. Jeg kjøper den ikke, for jeg er ikke helt fortrolig med country-sjangeren. Og så har vi ikke en sønn (i alle fall ikke foreløpig).

Ellers er det etpar sanger fra Disneys Tarzan med Phil Collins og og Bryan Adams (Here I Am og This Is Where I Belong) har en del sanger i tegnefilmen Spirit (Dreamworks) som jeg har på listen min over hva jeg skal bruke som filmmusikk på vår kommende hentereise.

Andre artister med adopsjonsrelaterte sanger som av og til blir nevnt på amerikanske adopsjonsider, er Steven Curtis Chapman og Lucy Kaplansky.

Og Carly Simons Two little sisters tror jeg jeg skal bruke hvis vi får en jente nummer i løpet av neste uke. Veldig søt sang. :)

Takk for tips! Får ta å kose meg litt en kveld jeg har god tid, og sjekke igjennom de forslagene.

Lykke til med din video.

Jeg ble også helt betatt av Savage Garden-sangen.

Har sett på videoene flere ganger i dag, og tårene triller hver gang. Blir visst aldri kurert når det gjelder overrekkelser - å se spenningen, gleden og kjærligheten hos de nybakte foreldrene - og se hvordan barna tør opp og knytter bånd til sin nye mamma og pappa etter hvert som dagene går. Det er bare så rørende å se, og så sterkt og stort å tenke tilbake på de to gangene vi opplevde det samme. Gled dere, dere som ennå har dette i vente! Snuuuufs :-)

Takk for link til både videoer og sangtekst!

Ja, den er nydelig. Mulig jeg rett og slett stjeler ideen din. ;o)

egentlig ikke min ide da jeg så den på video på linken i tråden.. sangen har jeg syntes var nydelig for lenge siden,, men å bruke den i video har jeg ikke tenkt på før nå..

anbefaler deg å bruke den.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...