Gå til innhold

Sint innlegg om barneforsikring

Anbefalte innlegg

Troya1365380348

Hei

Har nettopp sagt opp barneforsikringene våre i Storebrand. Ønsker bare å formidle dere om hvilken service de gir der. Vår andre datter, på 2 år, er til utredning på PPT. Dette var grunnlag nok for å nekte vår datter forsikring i Storebrand. Hun fikk ulykkesforsikring, men ikke den de har med sykdom/uførepenger. Dette er underlig, synes jeg, når sykdommene dette gjelder er kreft, diabetes, reumatisme og to til som jeg ikke husker. Dessuten er hun under utredning!! og er 2år!! En meget sur dame svarte meg at man kunne aldri vite hva det ble til når man ikke viste opphavet på barna??? Vet man hva det blir til med alle egenfødte?? Er litt sint ennå, men tenkte det var greit å vise til hva man kan oppleve av idiotiske kommentarer. Trenger nå informasjon om gode barneforsikringer i andre forsikringsselskap:-)

Fra en illsint

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196134-sint-innlegg-om-barneforsikring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Smilekopp

Det der var god grunn til å bytte ja. Og dårlig reklame her inne på Dol sidene.

Jeg har aldri hatt behov for å benytte forsikringen til ungen, men vi har han forsikret i Vesta. Ulykkes og sykdomsforsikring. Gode vilkår der.

http://vesta.no/privat/forsikringer/barneforsikring/hvadekkes/index.html

Gjest esperando

Skjønner deg veldig godt! Vi hadde samme problemer da vi skulle forsikre vår sønn - da tre år. Fødselsvekten var så lav (2,8 kg) at man kunne aldri vite hva det ble til med dette barnet.... Følte dette var skikkelig diskriminering. Tviler på at alle bio-fødte norske barn med tilsvarende fødselsvekt blir nektet full forsikring...? Ville skifte til Vesta (hvis jeg husker riktig), men da måtte vi flytte hele forsikringspakken. Fint om noen har gode erfaringer å komme med.

Gjest dette bør få følger

"En meget sur dame svarte meg at man kunne aldri vite hva det ble til når man ikke viste opphavet på barna???"

Åh herregud, for en kommentar!

Dette bør du bringe videre til mediene. Folk bør få vite om sånt.

*rister på hodet*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...