Gå til innhold

SVT-program i kveld! Kina

Anbefalte innlegg

Gjest Kejsarinnorna Zhang

I kveld (mandag) kl 19.00 kommer 2.del i dokumentaren om de fire 11-årige jentene som reiser tilbake til Kina og besøker sitt gamle barnehjem.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=8745&c3a1=417598&c5a1=417598&c5a1showtime=true&selectedDate=20050829&shortVersion=true&searchDep=8744

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196157-svt-program-i-kveld-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk dere sett det? Jeg så forrige gang også, og da var det bare hyggelig, men programmet idag var sterkt, synes jeg. Det så ut som det var ganske bra standard på barnehjemmet, men jeg synes det var sterkt å se møtet mellom barna som hadde vokst opp der og de fire jentene som hadde vokst opp i Sverige. Særlig den 18 år gamle, fysisk funksjonshemmede jenta på barnehjemmet gjorde inntrykk på meg. Skal tro hva hun tenkte i møte med disse svenske jentene...? La også merke til at det var èn av de fire jentene som var svært lite i "bildet", men det er kanskje bare jeg som ble litt overfølsom idag... Hører gjerne andres reaksjoner!

Fikk dere sett det? Jeg så forrige gang også, og da var det bare hyggelig, men programmet idag var sterkt, synes jeg. Det så ut som det var ganske bra standard på barnehjemmet, men jeg synes det var sterkt å se møtet mellom barna som hadde vokst opp der og de fire jentene som hadde vokst opp i Sverige. Særlig den 18 år gamle, fysisk funksjonshemmede jenta på barnehjemmet gjorde inntrykk på meg. Skal tro hva hun tenkte i møte med disse svenske jentene...? La også merke til at det var èn av de fire jentene som var svært lite i "bildet", men det er kanskje bare jeg som ble litt overfølsom idag... Hører gjerne andres reaksjoner!

jeg synes at programmet var veldig fint.. nå har ikke jeg fått sett 1 del, bare 2, men synes at det var sterkt å se de komme tilbake til barnehjemmet.

Jeg syntes at hun som var funkjsonshemmet så veldig sør amerikansk ut. Litt indiansk... Hva synes du?? Da vi var i Thailand så trodde mange at gutten var var Thai, så det kan jo gå andre veien også at Asiatere ligner sør amerikanere.??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...