Gå til innhold

...hun sier at ingen vil leke med henne på skolen

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg da. Hun har nettopp begynt i 1.klasse, MEN hun kjenner over halve klassen. Vet at det, i den gjengen hun kjenner, er sånn at jentene er veldig klikkete, og min datter er sånn at hun leker med alle - og da får hun jo ingen "bestevenn" som tydelig nå synes bedre at jentene har - fordi hun sier at N leker bare med K osv. Skal jeg ta dette opp med SFO/skole nå eller bør jeg la det gå en stund.

Vet at det antaklig ikke synes så godt fordi hun går litt fra person til person alt etter som hvem som er ledig, eller hun leker alene - hun trives godt, men har sagt 2 dager nå at ingen vil leke med henne..

Fortsetter under...

Jeg tror nok jeg hadde snakket med læreren og de på SFO, om de kunne holde et ekstra øye med henne for å finne om hun bevisst blir utestengt fra all lek.

Uff, jeg får helt vondt i magen på dine vegne, håper det ordner seg kjapt!

Jeg ville forsøkt å spørre læreren forsiktig om hvordan det virker i gruppen dersom hun virker trist over dette. Dersom det virker som det går greit enda, ville jeg gitt henne tid til å finne ut av det selv. Det er en stor omveltning å begynne på skolen, og alle er nok i høygir akkurat nå for å posisjonere seg og finne ut av det. Det går seg som oftest til.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...