Gjest marthe02 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hei... Er iste uten sukker usunt? er på slankeren.. men sliter.. goterisuget kommer om kveld, sprekker ofte... hjelp og råd mottas med takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest batteri Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 samme problem her.. drikker biola for tiden jeg...sikkert sunt, og litt godt, men har fortsatt lyst på noe søtt.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthe02 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 samme problem her.. drikker biola for tiden jeg...sikkert sunt, og litt godt, men har fortsatt lyst på noe søtt.. ja det er helt håpløst.. jeg syntes har vært flink, har gått tur hver kveld.. men vekten rører seg ikke. hvor mye skal du ned? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest initimmit Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 ja det er helt håpløst.. jeg syntes har vært flink, har gått tur hver kveld.. men vekten rører seg ikke. hvor mye skal du ned? det er jo bra da, å gå tur hver kveld..at du får til det mener jeg:) skal ikke ned så mye, opp til 5 kg hadde vært passe..men om jeg får det til, er en annen sak..og du da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthe02 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 det er jo bra da, å gå tur hver kveld..at du får til det mener jeg:) skal ikke ned så mye, opp til 5 kg hadde vært passe..men om jeg får det til, er en annen sak..og du da? jeg prøver.. men et slit å få det inn i programmet av og til.. jeg har lyst ned 15 kg.. men... Vi får se. man blir oppgitt når vekta står bommende stille :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Fun iste har så godt som ingen kalorier så det kan du trygt drikke. Tror kanskje det ikke er så bra for tennene men for vekta er det greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohoi Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Fun iste har så godt som ingen kalorier så det kan du trygt drikke. Tror kanskje det ikke er så bra for tennene men for vekta er det greit. Det var bra å høre:-) da kan jeg trygt drikke det videre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.