Gå til innhold

Iste++


Gjest marthe02

Anbefalte innlegg

Gjest marthe02

Hei...

Er iste uten sukker usunt? er på slankeren.. men sliter.. goterisuget kommer om kveld, sprekker ofte... hjelp og råd mottas med takk

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marthe02

samme problem her..:) drikker biola for tiden jeg...sikkert sunt, og litt godt, men har fortsatt lyst på noe søtt..

ja det er helt håpløst.. jeg syntes har vært flink, har gått tur hver kveld.. men vekten rører seg ikke. hvor mye skal du ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest initimmit

ja det er helt håpløst.. jeg syntes har vært flink, har gått tur hver kveld.. men vekten rører seg ikke. hvor mye skal du ned?

det er jo bra da, å gå tur hver kveld..at du får til det mener jeg:) skal ikke ned så mye, opp til 5 kg hadde vært passe..men om jeg får det til, er en annen sak..og du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthe02

det er jo bra da, å gå tur hver kveld..at du får til det mener jeg:) skal ikke ned så mye, opp til 5 kg hadde vært passe..men om jeg får det til, er en annen sak..og du da?

jeg prøver.. men et slit å få det inn i programmet av og til.. jeg har lyst ned 15 kg.. men... Vi får se. man blir oppgitt når vekta står bommende stille :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Fun iste har så godt som ingen kalorier så det kan du trygt drikke. Tror kanskje det ikke er så bra for tennene men for vekta er det greit.

Det var bra å høre:-) da kan jeg trygt drikke det videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...