ringerikskringla Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 jeg skal selge en brio kombivogn 2003 mod,voksipose,vogtnpose og stellebord. men jeg er så i tvil om hva jeg skal ta for dette. har dere noe forslag til meg... 0 Siter
memorex Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hei! Det kommer jo litt an på standen og alderen, men begynn med halvpris av det du gav for det nytt, og så merker du fort om det er interesse for det eller om folk syns det er dyrt (vet at man kan justere prisen på finn.no hvertfall) Lykke til! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Det vanlige er jo halv pris, evt. justert litt opp eller ned i forhold til slitasje. Det er nok få som vil gi særlig mer enn halv pris for brukte vogner. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Sjekk inne på Finn.no, eller lignende sider. Hadde ikke gitt stort, eller dvs. jeg hadde heller kjøpt meg nytt ). Det er liksom litt spesielt det der å gå å kjøpe inn til småtten ) 0 Siter
morsan Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Jeg synes halv pris er MAX hva man kan få. For vogner er kanskje halv pris riktig, men for mye annet babyutstyr må man nok gå enda lenger ned i pris for å få solgt det. Men det er det fine med finn.no at du kan endre annonsen din etterhvert og dermed justere prisen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.