Gå til innhold

Mindre pene barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener jeg har et objektivt syn på det. Eldstemann var nyyydelig som nyfødt, mens både toer'n og treer'n var skrukkete, røde og litt "rare"...

Treer'n er litt liten ennå, så hun likner fortsatt aller mest på teskjekjerringa og er nusselig og søt. Om hun blir pen gjenstår å se ;-)

Toer'n på fem år er nå minst like søt som storesøstra, selv om de hadde ulikt utgangspunkt (om man kan si det sånn da ;-))

Jeg tror de begge blir ganske pene når de blir store...Det rare er at jeg synes dagens små barn er mye penere enn det vi (flesteparten av oss) var når vi var små. Eller er det jeg som ser annerledes på det nå?

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

3

• Lillemus

2

• fei1365380229

2

• ringerikskringla

2

Gjest girasol
Skrevet

På de fødeavd. jeg har ligget på har det faktisk aldri blitt uavgjort. Jeg vant hver gang jeg :-)

Sist gang når vi var i Kina og hentet yngstedattera vant vi også, jeg gikk bare rundt og lurte på om de andre vi reiste sammen med var misunnelige :)

He, he, ja litt sånn tenkte jeg og... :-) Men bare litt da, for alle colombianske barn er jo råååpene!!!

M.v.h.

Gjest girasol
Skrevet

Du sniken, du sniken, har du sneket deg over til dette forumet nå? :

;-)

Skrevet

På de fødeavd. jeg har ligget på har det faktisk aldri blitt uavgjort. Jeg vant hver gang jeg :-)

Sist gang når vi var i Kina og hentet yngstedattera vant vi også, jeg gikk bare rundt og lurte på om de andre vi reiste sammen med var misunnelige :)

*Hehe* Hørte en gang om en adoptivmor som hentet nr. 2 og lurte seriøst på om ikke de andre mødrene var misunnelige - hun fikk jo alltid det peneste barnet! :o) Litt søtt da.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Å gosh!

Håper du ble ett elsket barn, selv om du mangler litt mellom ørene.

Skrevet

Man er selvfølgelig ikke mindre glad i barnet sitt av den grunn!

Jeg har verdens nydeligste baby, når hun smiler treffer hun meg langt inni hjerterota, og jeg ville ikke byttet henne bort for alt i verden, men jeg ser jo helt tydelig at det er mange som er søtere og "penere" enn henne, og jeg ser også tydelig at hun gjerne ligner på en gutt, og jeg ser også helt klart at når hun bare ligger der, så ser hun bare ut som en helt vanlig baby. Men for meg er hun så utrolig spesiell og nydelig, og jeg elsker henne på en sånn måte som du ikke kommer til å forstå før du får barn selv.

ringerikskringla
Skrevet

har selv 2 tuller som jeg og pappan synes er de nydligdte på jord.

men nå kom jeg på en historie som min kjære storebror kom med..

hans eldste sønn kom til verden etter en litt dramatisk fødsel og til slutt måtte de prøve og få han ut med både tang og sugekopp..

og når han endelig kom ut og min bror dro til sin svigermor og svigerfar så spurte de om hvordan deres første barnebarn så ut og da svarte min bror att han så helt jævlig ut!!!

men det var jo bare med en gang.nå er han 19 år og en pen og barsk gutt..

ringerikskringla
Skrevet

tror aldri jeg glemmer det synet av mine 2 tulle når de ble født.når de lå ved siden av meg i senga nyvasket og ser på deg med store nydelige øyne.

tror aldri jeg har vært så lykkelig i hele mitt liv.

Skrevet

hm?

Jeg skjønner ikke problemet? Mine barn er verdens peneste, og det er alle andres barn også.

Det er myyye værre hvis ungen er ufordragelig og foreldrene ikke ser det.

Bare vent til du får unger sjøl.

Skrevet

Fikk du provosert frem de svarene du ønsket, Sniken?

Mvh

Skrevet

Man er selvfølgelig ikke mindre glad i barnet sitt av den grunn!

Jeg har verdens nydeligste baby, når hun smiler treffer hun meg langt inni hjerterota, og jeg ville ikke byttet henne bort for alt i verden, men jeg ser jo helt tydelig at det er mange som er søtere og "penere" enn henne, og jeg ser også tydelig at hun gjerne ligner på en gutt, og jeg ser også helt klart at når hun bare ligger der, så ser hun bare ut som en helt vanlig baby. Men for meg er hun så utrolig spesiell og nydelig, og jeg elsker henne på en sånn måte som du ikke kommer til å forstå før du får barn selv.

Ehhheee....helt objektivt sett Åsemor, så var faktisk babyen din søtere enn gjennomsnittet...

Gjest Elextra
Skrevet

Å gosh!

Håper du ble ett elsket barn, selv om du mangler litt mellom ørene.

:D

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"På de fødeavd. jeg har ligget på har det faktisk aldri blitt uavgjort. Jeg vant hver gang jeg :-)"

Kjenner meg godt igjen der ja;o)

Gjest amparro
Skrevet

Jeg har faktisk tenkt det du skriver her selv jeg! Det er vel ikke noe galt i å lure på det.

Jeg ser jo at det er barn som er mindre pene, slik som det er voksene som er mindre pene. Sånn er det jo bare!

Jeg ser også at det finnes barn som er penere enn mitt barn. Jeg kan faktisk se det!!! jeg ser også at mitt brn er penere enn mange andre.....

Noen barn skiller seg ut fordu de er mindre pene/søte. Jeg har også lurt på om foreldrene til disse barna ser det og det tror jeg de gjør.

Jeg har derimot aldri tenkt at en ikke blir like glad i et mindre pent barn. Det har jeg faktisk aldri trodd....

Skrevet

Du har nok ikke barn selv. Det er umulig å forestille seg hvordan man elsker sine barn før man selv har fått et.

Jeg har to barn, og kan jo se at det er forskjell på dem. Den ene har et mer sjarmerende "oppsyn" en den andre og de fleste synes nok at han er søtere. For meg spiller det overhodet ingen rolle, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er like ubeskrivelig glad i dem begge.

Skrevet

Har ikke lest alle svarene her, men regner med at de stort sett kommer i kategorien PK og forsikrer at alle barn blir elsket av foreldrene uansett hvordan de ser ut.

I en perfekt verden er det kanskje slik, men seriøs forskning viser dessverre at stygge (eller "mindre pene" som det PK uttrykket sier) barn faktisk får mindre oppmerksomhet og mindre kjærlighet enn barn som er pene. Dette gjelder både fra foreldre og andre i hele oppveksten.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Først _nå_ ser jeg at datteren min i en alder av 3-4 måneder kanskje ikke var den babyen som Libero ville kline utenpå bleiepakka, men helt ærlig så så jeg ikke det den gangen. Hun var totalt nydelig- og den fineste av dem alle. Men nå er hun vanlig søt og skjønn.

Den samme blindheten har rammet en annen bekjent av meg, men datteren hennes er 10 år. Moren står og har vyer om en karriere som fotomodell for datteren. Hun ser ikke i det hele tatt at datteren ikke har et eneste gen som skulle tilsi det.

Det var det når det gjelder utseende. Graden av kjærlighet uansett utseende er udiskutabel!

Skrevet

JEEESUS! - dette innlegget kan da vel ikke være seriøst?!

Skrevet

Nei, det er jo helt umulig. Det er jo nemlig _utseende_ man blir glad i!

*himler med øynene*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...