bugge -jenta Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Du stiller to spørsmål i en tråd sokm i utgangspunktet ikke e rs eriøs etter mitt syn. I tilfelle har du _virkelig_ mye å lære om livet. Jeg velger å svare seriøst, har ikke lest andre innlegg, men da kommer det kanskje noe fornuftig ut av denne tråden for noen, om ikke deg. Jeg tror nok at foreldre kan se at det er forskjell på utseendet til barna sine, og se det opp i mot idealer som finnes i samfunnet. Samtidig er det ingen ting som er vakrere enn sitt eget barn. Du bærer med deg bilder fra det første øyeblikket du så barnet, husker de vakre lydene, rødmen i små barnekinn, glitrende øyne, deilig myk hud. Kurven som går fra halsen og over til kinnet, den lille nesen. Du blir "forelsket" i ditt eget barn. Nå har jeg et veldig pent barn da:o), men dette gjelder for de aller fleste normale foreldre. Selvfølgelig blir man like glad i barna sine, uansett utseendet. Jeg synes jeg har en kjekk mann forresten. Vært heldig med ham. Skal jeg anta at jeg er gladere enn du kanskje er i din fordi om han ikke kanskje er så pen? Etter hva verden ville ha syntes? Du hører selv hvor misslykket en slik tankegang er. Jaja, plenty nok tid på dette. Du minte meg i hvertfall på hvilket vidunder jeg har av et barn, og etter jeg ble mor kan jeg se kurven fra halsen og opp til kinnet på de fleste andre kameratene også, og skjønne hvorfor de blir så vakre for sine foreldre.De jeg ikke så lett kan svelge, har når jeg tenker om det gjerne et godt utseendet, men det er andre ting jeg ikke helt kan like. Vi er ikke like begeistret for alle mennesker. Undersøkelser viser at vi responderer mer positivt på pene mennesker, og dette gjelder også barn,(dessverre) foreldre unntatt. Håper du får oppleve dette en gang. Jeg antar du ikke har barn. Bugge 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg antar du ikke har barn selv... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.