Gå til innhold

når mor blir syk i permisjonen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg mener at det er slik at hvis det er for noen dager, kan "syk barnepasser"-dagene brukes.

Er det over lengre tid, kan far overta deler av permisjonen til mor.

Det må da evt søkes til trygdekontoret om dette.

Det skal ganske så mye til for å få det godkjent.

Eks kan være dersom mor er innlagt på sykehus.

Gjest fregnefjes

Jeg var innlagt på sykehus i 4 uker når gutten min var 5 mnd.Pappa`en fikk da overta permisjonen min og jeg fikk de ukene tilbake.Men det var ikke lett å få det til.Etter 4 uker på sykehus og en operasjon satt jeg å kranglet med de idiotene på trygdekontoret.De skjønner jo ikke en dritt.Tilslutt gikk jeg til sykehuset og ba han legen som opererte meg å ringe trygdekontoret og forklare dem at jeg hadde vært syk å kunne ikke ta seg av sønnen min.Da forstod de endelig.Men da hadde jeg brukt mye tid og krefter som egentlig skulle vært brukt til å komme meg etter sykdommen.Var litt forbannet da ja.Så bare stå på vist du mener du har rett til noe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...