Gå til innhold

var ultralyden rett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

3

• Basf

2

• jubalong70

1

• j83!

1

Mest aktive i denne tråden

Vi har ikke villet vite kjønnet.

På nr. 1 fikk vi først termin 31/12. Så ble den flyttet til 24/12. JEnta kom 6/12.

Med nr. 2 mente jeg at jeg hadde termin i månedsskiftet februar/mars. Ultralyden sa 27/3. Gjennom hele svangerskapet sa jeg at jeg ikke trodde noe på det, men ultralyden har jo bestandig rett.

Lillesøster ble født 21/2 - såkalt 5 uker prematur, men 3170g og 49 cm. Hun var fin og langt fra prematur. Likevel sto både lege og jordmor på sitt.

Nå har jeg menstermin på 20/10 (den er jeg sikker på - passer med når vi hadde sex også), mens ul-terminen er 28/10 (heldigvis ikke så stort sprik).

Så får vi se når nurket har tenkt seg ut da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...