Gå til innhold

Barnepark på kjøpesenter som barnehage

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Joda, hvis dere samarbeider med andre barnehager så. Ingenting er umulig. Det er viljen det står på......

Nei - det er ikke alltid det.

Noen må betale leie for lokaler, ansatte, mat etc - og det er få private barnehager som driver helt likt. Jeg har rett og slett ikke råd til å leie inn vikarer for en hel mnd - det er ikke noe mer å lure på.

Om jeg hadde delt de ansatte og latt en ha ferie i juli, og en i august - kunne jeg bare hatt halvparten av barna i barnehagen den tiden. Likevel måtte jeg betalt full husleie f.eks, og lønn til den ansatte som er på jobb, mens den andre skal ha feriepenger - med bare halv inntekt.

Tro meg, jeg har prøvd, regnet, tenkt og strukket meg langt - men det gikk faktisk ikke.

Skrevet

Nei - det er ikke alltid det.

Noen må betale leie for lokaler, ansatte, mat etc - og det er få private barnehager som driver helt likt. Jeg har rett og slett ikke råd til å leie inn vikarer for en hel mnd - det er ikke noe mer å lure på.

Om jeg hadde delt de ansatte og latt en ha ferie i juli, og en i august - kunne jeg bare hatt halvparten av barna i barnehagen den tiden. Likevel måtte jeg betalt full husleie f.eks, og lønn til den ansatte som er på jobb, mens den andre skal ha feriepenger - med bare halv inntekt.

Tro meg, jeg har prøvd, regnet, tenkt og strukket meg langt - men det gikk faktisk ikke.

Ja, rammevilkårene er ikke alltid på barnehagens side.

Det er lett for meg å mene noe om noenting, men skjønner selvfølgelig at det er andre krefter som styrer også, sånn som i ditt eksempel økonomi.

"Bedre å prøve og feile, enn å feile ved ikke og prøve"

(kjent sitat av Prøysen;)

Skrevet

Jeg leste også dette, og må si at jeg ikke fatter folk som gjør slikt!

Hvorfor i alle dager skal man ha barn hvis man ikke kan passe dem skikkelig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...