Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest eks-trippel-tenåringsmor

Helt naturlig. Selv har jeg tre gutter som etter hvert har nådd 18, 20 og 22 års alder. I ungdomstiden var jeg ofte helt fortvilet over dem, de så ut som om de kom rett ut fra en konsetrasjonsleir, og var bare masse armer og ben. Men maten gikk ned på høykant.

Tre brødskiver til frokost, seks i matpakka, kom hjem fra skolen og måtte fylle på med et par skiver før middag. Et par timer etterpå, full middag med alt tilbehør og en stor porsjon havregryn med melk og syltetøy til kvelds. Men tynne, det var de likevel, alle tre.

Nå er de 2 eldste voksne, har lagt seg ut der de skal, har dempet matforbruket til et noe mer normalt nivå, mens 18 åringen er 190 høy og veier 71 kilo, og spiser fremdeles enorme mengder.

Hmmm.....Du må nok bare finne deg i at gutten har høy forbrenning, og trenger mye mat uten at han legger på seg. Er han ellers frisk og vital og i aktivitet er det ingen grunn til bekymring.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196426-13-%C3%A5r-og/#findComment-1376249
Del på andre sider

Gjest ikke bekymre deg du:)

Jeg var og sånn i tenårene. Jeg er jente.

Jeg spiste:

Frokost - 3 skiver

Lunsj - 6 skiver

Hjem fra skolen - 2 skiver

Middag

Mellommåltid - 2 skiver

Kvelds - 3/4 skiver

Jeg var veldig tynn. Tror noen trodde jeg kastet det opp eller noe. En lurte på om jeg hadde bendelorm eller noe i den dur.

Jeg er fremdeles slank, men mer normal.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196426-13-%C3%A5r-og/#findComment-1377281
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...