Gjest mushimulle Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Tydelig hvem vi skal høre det av. Søstra mi hadde ei uhyre pratsom ei med radarører og falkeblikk. De under 5 år går visst gratis på bussen, og mora kom hjem helt oppgitt en dag med vesla på slep. Da hadde lille frøkna på 6 år sagt til bussjåføren "mamma sa at jeg skulle si at jeg er 5 år, men jeg er egentlig 6 altså!" bussjåføren smilte og hun gikk gratis. Etter en stund peip det høyt fra småfrøkna : "Mamma! Den mannen prompa!" mora : "hysj!" frøkna: "JOOOO! DEN MANNEN PROMPA! HELT SANT!!" mora prøvde å forsvinne under setene. Fins det munnkurv for unger? 0 Siter
Klara Q Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Han pleide også å stå oppi handlekurven når jeg handlet. Han Pleide å se stygt på damer som kikket på hvor søt han var, og trampet hardt nedi kurven mens han sa med morsk stemme "du senner itte meg!!!" det ble det mye ekkelt ut av, men fy såå skjønn han var da ) ) *lol* 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 *S* Jeg fnyste for meg selv da jeg hørte noen på Ricki Lake show "slå fast" som en sannhet at barn over 3 år ikke bør se den av foreldrene med motsatt kjønn naken, for det kunne være "skadelig". Men kanskje påstanden har noe for seg likevel? *he he* Skadelig?! Oj - da har nok jeg påført min snart 7-årige sønn ubotelig skade, han ser meg nemlig naken rett som det er fremdeles... 0 Siter
amber sun Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Minner meg om en pinlig affære hos oss, som ikke skjedde i nærvær av gud og hvermann - bare svigers! ;-) Først bakgrunnshistorien: Guttungen hadde lært seg ord som "pikk" og "kuk" og morsan syntes naturlig nok ikke at det tok sge ut å bruke disse ordene! :-) Men kjefting og forbud betyr jo bare at det er ENDA mer spennende å si det, så jeg tok tyren ved hornene og forklarte at dette ikke var så pene ord. Og samtidig benyttet jeg anledningen til å introdusere ham for de "voksne"/"ordentlige" ordene, istedenfor "guttetiss"/"jentetiss". Hans logiske sans gjorde at han fant ut at det "manglet" noe - han hadde "barneordene" for både gutter og jenter, og også "voksenordene", men var det ikke noe slikt stygg-ord for jentetiss, da? Jo, innrømmet jeg, men det hadde jeg ikke lyst til å fortelle ham Men han lovet så pent at han ikke skulle bruke det ordet, og jeg skjønner ikke hva som gikk av meg når jeg "ga etter" og sa f-ordet! ;-) Så kommer vi til dne pinlige seansen: Han skal synge en sang for farmor og farfar, og setter i gang: "Når skippern skal ha seg mat, så tar han en boks spinat, og går inn til nissen og drar'n i tissen..." OK, det var "pinlig nok", men han retter opp inntrykket ved å si at morsan ikke liker den sangen, og ikke synes at han skal synge den. Og så legger han til: "Men man synger jo 'tissen', da, og ikke 'pikk', eller det der stygge ordet for jentetiss som morsan lærte meg, hvordan var det igjen morsan?" *dødsflaut* LOL LOL *tørker lattertårer* 0 Siter
Gjest mushimulle Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Skadelig?! Oj - da har nok jeg påført min snart 7-årige sønn ubotelig skade, han ser meg nemlig naken rett som det er fremdeles... Ubotelig skadd, spør du meg. Store traumer og mareritt resten av livet? Minst. 0 Siter
amber sun Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Ja, barn er helt utrolige... Vi var på nervesen kiosk en lørdag min sønn og jeg. Mange år siden... Tippedag,,,, butikken var full av bare menn .. Min sønn kikket på blader i bladhyllen, og jeg stod i kø midt i mellom alle disse mennene... "åh, mamma, se, den damen på bildet har hår på tissen, Det har ikke du, hvorfor har ikke du hår på tissen mamma" ropte han gjennom hele butikken.... (Det var ikke så normalt å hel-barebere seg den gangen, mine venninner pleide bare å ta bikinikanten...) Jeg ble helt lammet, men fikk så mange med-følende blkk så det gikk greit å handle seg ferdig... Dette kommer jeg aldri til å glemme, men kommer ikke til å ta den episoden i konfirmasjons-talen hans... ) *hyler av latter* Kan forestille meg at du hadde lyst til å synke gjennom gulvet da 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Ubotelig skadd, spør du meg. Store traumer og mareritt resten av livet? Minst. Stakkar liten. Det er vel like greit å ta livet av ham med det samme. 0 Siter
Gjest mushimulle Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Stakkar liten. Det er vel like greit å ta livet av ham med det samme. Ikke lenge siden ei tante fikk kjeft så det holdt av søstra si for å ha gått naken forbi en 12-årig gutt på vei fra badet til soverommet i et uoppmrksomt øyeblikk. Øya på gutten holdt på å sprette ut, og mora hans ble ganske grinete på søstra. Jeg lo. Nå kommer han vel til å stille seg opp strategisk? I hvert fall visste alle kompisene hans det litt senere. Inngangsbilletter? 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Ikke lenge siden ei tante fikk kjeft så det holdt av søstra si for å ha gått naken forbi en 12-årig gutt på vei fra badet til soverommet i et uoppmrksomt øyeblikk. Øya på gutten holdt på å sprette ut, og mora hans ble ganske grinete på søstra. Jeg lo. Nå kommer han vel til å stille seg opp strategisk? I hvert fall visste alle kompisene hans det litt senere. Inngangsbilletter? Han tok neppe skade av det nei! ;o) 0 Siter
Gjest mushimulle Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Han tok neppe skade av det nei! ;o) Han fikk veldig store øyne, er det farlig? 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Han fikk veldig store øyne, er det farlig? Det var vel neppe bare øynene som ble store etterhvert - kanskje han fikk sin første seksuelle oppvåkning? *Hehe* Ikke rart mora holdt på å tørne - ikke lett når ungene blir store! ) 0 Siter
Gjest mushimulle Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Det var vel neppe bare øynene som ble store etterhvert - kanskje han fikk sin første seksuelle oppvåkning? *Hehe* Ikke rart mora holdt på å tørne - ikke lett når ungene blir store! ) Jeg mener det er viktigere å holde han unna røyking og drikking så lenge som mulig, sex er ikke skadelig i hvertfall. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Ja, barn er helt utrolige... Vi var på nervesen kiosk en lørdag min sønn og jeg. Mange år siden... Tippedag,,,, butikken var full av bare menn .. Min sønn kikket på blader i bladhyllen, og jeg stod i kø midt i mellom alle disse mennene... "åh, mamma, se, den damen på bildet har hår på tissen, Det har ikke du, hvorfor har ikke du hår på tissen mamma" ropte han gjennom hele butikken.... (Det var ikke så normalt å hel-barebere seg den gangen, mine venninner pleide bare å ta bikinikanten...) Jeg ble helt lammet, men fikk så mange med-følende blkk så det gikk greit å handle seg ferdig... Dette kommer jeg aldri til å glemme, men kommer ikke til å ta den episoden i konfirmasjons-talen hans... ) Åh, herre gud, den tar virkelig kaka :-)))) 0 Siter
bb71 Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Vi var på nervesen kiosk en lørdag min sønn og jeg. Mange år siden... Tippedag,,,, butikken var full av bare menn .. Min sønn kikket på blader i bladhyllen, og jeg stod i kø midt i mellom alle disse mennene... "åh, mamma, se, den damen på bildet har hår på tissen, Det har ikke du, hvorfor har ikke du hår på tissen mamma" ropte han gjennom hele butikken.... (Det var ikke så normalt å hel-barebere seg den gangen, mine venninner pleide bare å ta bikinikanten...) Jeg ble helt lammet, men fikk så mange med-følende blkk så det gikk greit å handle seg ferdig... Dette kommer jeg aldri til å glemme, men kommer ikke til å ta den episoden i konfirmasjons-talen hans... ) Denne her var bare ustyrtelig morsom!!!!! Og den er av sånn karakter at det er vel ikke i så mange sammenhenger du kan underholde med denne historien? 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Denne her var bare ustyrtelig morsom!!!!! Og den er av sånn karakter at det er vel ikke i så mange sammenhenger du kan underholde med denne historien? Du har gitt meg "Dagens beste " en gang før også du ) Takk for det ) ) Ps. neste gang vil jeg bli kåret til den "Peneste" ;o) 0 Siter
bb71 Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Du har gitt meg "Dagens beste " en gang før også du ) Takk for det ) ) Ps. neste gang vil jeg bli kåret til den "Peneste" ;o) Jøss har jeg det??? Ja du er vel gjenomført bra da!!! Men er du pen også???? Hm...vi får se! 0 Siter
morsan Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Skadelig?! Oj - da har nok jeg påført min snart 7-årige sønn ubotelig skade, han ser meg nemlig naken rett som det er fremdeles... Ja, slik er det her i huset også! ;-) Men Ricki Lake har vel ikke akkurat den enormt store statusen som opplysningsprogram heller! ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 *LOL* Skjønner godt at dere ble flaue, ja. Men sønnen din mente jo ikke noe galt med det han sa! Ja, ja, fra barn og fulle folk... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Vi var på nervesen kiosk en lørdag min sønn og jeg. Mange år siden... Tippedag,,,, butikken var full av bare menn .. Min sønn kikket på blader i bladhyllen, og jeg stod i kø midt i mellom alle disse mennene... "åh, mamma, se, den damen på bildet har hår på tissen, Det har ikke du, hvorfor har ikke du hår på tissen mamma" ropte han gjennom hele butikken.... (Det var ikke så normalt å hel-barebere seg den gangen, mine venninner pleide bare å ta bikinikanten...) Jeg ble helt lammet, men fikk så mange med-følende blkk så det gikk greit å handle seg ferdig... Dette kommer jeg aldri til å glemme, men kommer ikke til å ta den episoden i konfirmasjons-talen hans... ) Kjempebra!!! Søskenbarnet til mannen min hadde høyt og tydelig forkynt for byens kjøpesenter at: "Mamma har på seg bleie i dag hun!" Dette var på 70-tallet. Man kan si min manns tante ble en smule rød, og ble fort ferdig med handlingen den dagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.