LillapåFub Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hei, alle sammen. Ja, nå er vi også hjemme igjen etter 14 dager i Sør Afrika. Vi har hatt en kjempefin tur og lillegullet er selvsagt den skjønnneste av alle!!! Vi er så heldige! Må også få lov til å skryte av adopsjonsorganisasjonen i SA. Alt har gått på skinner, og vært organisert ned til minste detalj. Vi har i grunnen sluppet å tenke noe særlig, og bare kost oss med lillegutt. Hiler til alle, og så skal jeg prøve å komme ajour her inne ettterhvert. klem 0 Siter
Sillil Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hallo Lilla! Gratulerer så masse, masse!!! ) Hyggelig å høre at det gikk fint i Sør-Afrika. Hvor gammel er prinsen? Klemmer fra Sillil 0 Siter
Refiloe Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Så flott å høre !! Har sendt deg mail. Klem fra meg 0 Siter
Lanka Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Kjøre Lilla! Velkommen hjem med prinsen!! Tenker dere har hatt det fint! Vi venter fremdeles... Klem fra 0 Siter
spennende tid Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Gratulerer og velkommen hjem. Ja det er et flott land og en flott ad.prosess i SA. Gleder meg med dere. Dere har en flott tid forran dere!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.