Zippi Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Jeg venter snart nummer to og er på jakt etter et stellebord. Jeg var fornøyd med det jeg hadde sist, men det ble kastet da det var rimelig slitt i kantene. Jeg ser nå at amnge av stellebordene er slik at du legger ungen på langs og at man blir stående "ved siden av" barnet. Altså: at bordet er breiere enn det er dypt. Jeg vil helst ha et stellebord der ungen blir liggende med bena mot magen min (antar dere skjønner hva jeg mener). Og aller helst vil jeg ha et med badekar under slik at det bare er å ta av topplokket. Noen som vet hvor jeg finner noe slikt? jeg har vært på babyshop og de har kun Stokke stellbord til over 3000 og det har ikke badekar heller. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Vi kjøpte vårt CAM på Babyshop, men nå er jo det tre år siden. Det er akkurat som du beskriver. Jeg er veldig fornøyd med det. Anders Stellekommode på Barnevognhuset har 4 store skuffer stellepute, badebalje og barnet har føttene ved din mage. tror det koster 1100-1200. 0 Siter
GKL Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hva med å kjøpe en "ordentlig" kommode med løs/avtakbar stelletopp, og så bruke servanten når babyen skal bades? Da har du en vanlig kommode når babyen blir større. Ikea har minst en variant, Barneverden har også en. 0 Siter
caprice Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Tja, du kan overta mitt for en billig penge? Det er til å sette på badekaret, baby ligger med bena mot magen din, og det er badekar ved siden av, som kan skyves under stellematten om du vil. Synes det var veldig greit å ha det over badekaret for å spare plass, samt at det bare var å slippe vannet rett ned i badekaret. Vi kjøpte vårt på Rudo Helgesen til under 1000kr 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Stellebordet mitt kan jeg sette hvilken vei jeg vil, sånn at jeg enten kan stå på sida, eller foran. Det er et helt vanlig stellebord med badebalje, men ikke kommode under. 0 Siter
org Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Jeg mener vi kjøpte vårt på Jysk. Tror ikke det kosta mer enn ca kr 500,-. Sikkert ikke verdens beste kvalitet, men det holdt til vårt bruk. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Vi hadde ikke stellebord, vi snekret en "stelleplate" i samme størrelse som stellematten, og denne hadde vi plass til på benken ved siden av vasken. Vi har lite bad, og hadde uansett ikke lyst til å anskaffe et eget stellebord, så jeg synes dette var en god løsning for oss. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Du kan jo stille stellebordet på langs, slik at du står på den ene kortsiden - kan du ikke det da? Ellers må jeg si at jeg synes det er kjempegodt å stå på siden av stellebordet - fordi jeg da er nærmere hodet til babyen, og jeg synes jeg får bedre kontakt. Dessuten blir det lettere å skifte når babyen blir større. Men dette er en personlig opplevelse fra... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.